آخرین اخبار

22. دى 1398 - 16:40   |   کد مطلب: 34609
مدیر شرکت گاز اسدآباد گفت: برخی از مشترکین به علت مشکلات مالی قادر به پرداخت قبوض گاز خود نیستند بنابراین اگر خیرین و نیکوکاران برای پرداخت قبوض این گونه از مشترکین بدهکار نیازمند تمایل دارند می‌توانیم آنها را معرفی می کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، منصور بالاور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و جذب خیران و نیکوکاران از نقش مؤثری برخوردار بوده و می توانند افراد خیر و نیکوکار را برای کمک در این زمینه نیز ترغیب و تشویق کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر شرکت گاز اسدآباد بیش از هشت میلیارد تومان از مشترکین خود دارای مطالبه بوده که از این میزان مطالبات ۶.۵ میلیارد تومان مربوط به مردم و مابقی مربوط به ادارات و کارخانجات سطح شهرستان است.

 

 

بالاور در ادامه با اشاره به فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی گازی تصریح کرد: ساکنان منازل دارای پنجره upvc هر چند ساعت یکبار برای چند دقیقه پنجره را باز کنند تا هوای درون منزل عوض شود.

 

 

وی علت این کار را ممانعت upvc از ورود هوا و بلعیدن O۲(اکسیژن) موجود در فضای اتاق توسط دستگاه های گرم کننده همچون بخاری برشمرد و یادآور شد: در صورت عدم چرخش هوا در منازل دارای پنجره upvc سردرد و سرگیجه در انتظار ساکنان این خانه ها خواهد بود.

 

 

بالاور همچنین با بیان اینکه در حال حاضر صددرصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد گازکشی بوده و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار نیز در راستای گازکشی در برنامه کاری شرکت گاز قرار دارند، خاطرنشان کرد: در فصل سرما به علت تأمین شدن گاز اسدآباد از دو نقطه، خط گاز سنندج و کرمانشاه شرایط پایداری گاز در این شهرستان کاملاً نرمال و به صورت صددرصد است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal