آخرین اخبار

23. بهمن 1398 - 10:32   |   کد مطلب: 34863
سردار مظاهر مجیدی گفت: ما امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده ایم که یکبار دیگر با اعتقاداتمان بیعت کنیم و بگوییم که آقا بالا سر نمی خواهیم و می‌خواهیم خودمان تصمیم گیرنده باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع راهپیمایان شهرستان اسدآباد با اشاره به پشت سر گذاشتن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام با حمایت مردم این پیروزی را رقم زد و البته ایشان ۱۷ سال دور از کشور، مردم را هدایت و رهبری کردند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

 

مجیدی با مقایسه نظام در قبل و بعد از انقلاب  اسلامی، گفت: امروز انقلاب اسلامی وارث هزاران شهید است و اگر نبود رشادت و جانفشانی های این شهدا این انقلاب پایدار نمی ماند.

 

وی با اشاره به نقش شهید همدانی و شهید حاج قاسم سلیمانی در پایداری انقلاب اسلامی گفت: شهدا گوش به فرمان ولایت بودند اگر امروز در بین مردم جایگاهی دارند از ولایت مداری آنان است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت عنوان کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم همه به پاس خون شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی وحاج حسین همدانی است، اگر مقاومت نبود باید جنگ را در استان های ایران شاهد می شدیم.

 

وی با بیان اینکه ما امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده ایم که بگوییم یک بار دیگر با اعتقاداتمان بیعت کنیم و بگوییم که آقا بالا سر نمی خواهیم و می‌خواهیم خودمان تصمیم گیرنده باشیم افزود : امروز اگر می‌خواهیم قوی باشیم و ایران قوی داشته باشیم باید مجلس قوی داشته باشیم و انتخابمان را درست انجام دهیم.

 

مجیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی پایدار بماند، گفت: سربازان سبز پوش انقلاب اسلامی ۱۳ موشک را به پایگاه عین الاسد پرتاپ کردند و آمریکایی ها جرأت نکردند که به ایران حمله کنند و اینجا بود که عظمت و بزرگی مردم ایران به نمایش گذاشته شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز حاج قاسم در سطح جهان تکثیر شده است.

 

وی با تاکید بر حضور حضور و مشارکت در انتخابات امسال تصریح کرد: امروز باید پای صندوق های رای حاضر شویم و همانطور که در جنگ تیر به طرف دشمن انداختیم، امروز هم باید با هر رای خود یک تیر به دشمن بزنیم و بدانیم قطعا همان وظیفه را انجام دادیم.

 

مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که باید مجلس قوی داشته باشیم، افزود: یک نماینده مجلس باید مؤمن، انقلابی با روحیه جهادی و عدالتخواه باشد و همه مردم باید در این راستا انتخاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی انقلابیون باید حاضر شدن در پای صندوق‌های رای باشد تا یک بار دیگر خود را با انتخاب درست و مشارکت حداکثری به جهانیان ثابت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal