آخرین اخبار

28. بهمن 1400 - 15:34   |   کد مطلب: 41483
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح با مردم قوت می‌گیرندو دژ محکم امت و مردم نیز هستند گفت: تداوم و ایجاد حاکمیت به تنهایی و بدون نیروهای مسلح امکانپذیر نبود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: روالی است در سپاه که بعد از دوره فرماندهی سه یا چهارساله جابه‌جایی‌هایی صورت گیرد و قطعا این تغییر و تحولات باعث رشد و پویایی یک سازمان خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس به ما نشان داد اگر سازمانی به پیکره مردم وصل شود دوام آن همیشگی است گفت: افرادی که در مجموعه سپاه و بسیج تلاش می‌کنند بدانند که کار اساسی انجام می‌دهند.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح با مردم قوت می‌گیرند عنوان کرد: امام علی(ع) ۱۴۰۰ سال پیش زمانی که در جنگ‌های متعددی شرکت کردند جملاتی را در حوزه نیروهای مسلح بیان کردند که امروز وقتی عمیق می‌شویم تصور می‌شود آنها را برای عصر حاضر بیان کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه حضرت فرمودند لشکریان دژ محکم امت و مردم هستند گفت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید گفتند ارتش دوباره ساخته شود اما امام(ره) خیلی هوشیار بودند و می‌گویند اگرچه سران ارتش ضعیف شدند اما نباید از بین برود بلکه باید تقویت شود و فرمودند علاوه بر ارتش از نیروهای مردم استفاده شود و این همان تفکری بود که امیرالمومنین(ع) داشتند.

 

 

مجیدی با بیان امام علی(ع) می‌فرمایند نیروهای مسلح زینت کشور هستند و آنها برای بقا باید به نیروهای مسلح توجه کنند گفت: حضرت می‌فرمایند عزت دین نیروهای مسلح هستند و ما در انقلاب اسلامی وقتی حاکمیت ایجاد کردیم به تنهایی و بدون نیروهای مسلح امکانپذیر نبود.

 

 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) می‌فرمایند راه‌ها به دست نیروهای مسلح امنیت پیدا می‌کند و این را به عینه در جنگ تحمیلی دیدیم افزود: در سایه امنیت است که کشور به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) می‌فرماید مردم با نیروهای مسلح قوام پیدا می‌کنند و ما امیدواریم در این راستا مردمسالاری دینی را با جذب و آموزش در سپاه و بسیج سازماندهی کرده باشیم خاطرنشان کرد: عظمت بچه‌های بسیج را خداوند می‌داند که شهدا با انجام وظیفه ذاتی برای خودنمایی نرفتند و نجنگیدند که دیدیم داعش به خاطر تفکر شهید سیدمیلاد مصطفوی، او را مثله کرد.

 

 

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بسیجیان ایام کرونا اقدامات قابل توجهی انجام دادند و در جامعه امید بخشیدند و آنها در همه عرصه‌ها امیدبخش‌ هستند افزود: شهیدهمدانی و شهید سلیمانی وقتی به سوریه رفتند با تجربه بزرگ بسیج سازماندهی، عظمت بسیج را نشان دادند.

 

 

مجیدی در ادامه سخنانش گفت: گروه‌های جهادی همدان احساس وظیفه می‌کنند و در نقاط کشور فعالیت دارند و این بسیجیان بی‌قرار هستند و دلشان برای انقلاب می‌تپد.

 

 

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه کار و رسالت خود را انجام می‌دهند و بسیار زیبا نقش‌آفرین هستند که ما قدردان هستیم خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد در جابه‌جایی‌های فرماندهان سپاه از ظرفیت‌هایی بهره‌مند شویم.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آقای حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان انتخاب شدند که امیدوارم همکاری لازم با ایشان در جهت توفیق بیشتر باشد و از آقای بقایی هم تشکر می‌کنیم که بیش از سه سال مسوولیت ناحیه شهرستان همدان، تلاش زیادی داشتند.

 

 

وی با تاکید به اینکه بیشترین جمعیت استان در مرکز استان است و ما به دنبال این هستیم ناحیه همدان را ناحیه ویژه کنیم گفت: تعداد ۲۶ حوزه‌ را برای تقسیم پایگاه‌ها داشتیم و آقای بقایی آنها را به سطح مطلوب رسانده است، امیدوارم شهرداری با اعطای زمین ما را در زیرساخت ۲۶ حوزه مقاومت یاری کند تا به وظیفه خود بهتر عمل کنیم.

 

 

بقایی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به مردم و مسوولان است و برای اینکه در مقابل دشمن قوی باشیم باید بسیج قوی باشد عنوان کرد: بسیج در همه حوزه‌ها می‌تواند اثربخش باشد و کلید همه مشکلات است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal