آخرین اخبار

14. دى 1399 - 8:47   |   کد مطلب: 37837
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپهبد «قاسم سلیمانی» شخصی ولایت‌پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست به طوری که ذوب در ولایت بود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که این فرمانده دلاور پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب امام راحل بود، اظهار کرد: «حاج قاسم» یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود که در طی 40 سال در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل نقش‌آفرینی کرد و هیچ گاه دست از مقاومت نکشید.

 

وی سرباز ولایت بودن را از  شاخصه‌های اصلی و رمز محبوبیت این شهید والامقام دانست و بیان کرد: سپهبد «قاسم سلیمانی» شخصی ولایت‌پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست به طوری که  ذوب در ولایت بود و همواره بر این مهم تاکید داشت که عاقبت بخیری ما در گرو اطاعت و پیروی از ولایت و سرباز ولایت بودن است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با  بیان اینکه در کشور تنها شخصی که بالاترین مدال مقاومت را گرفته  سردار دل‌ها، سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» است، تاکید کرد: هرچند تعداد مدال‌هایی که به این شهید والامقام اهدا شد نشان ازشخصیت والا و مبارز بودن و مدیریت قوی و شجاعت ایشان بود اما آن چیزی که «حاج قاسم» را «حاج قاسم» کرد و تمامی این مدال‌ها تاثیری بر روی او نداشت، اطاعت پذیری از رهبر انقلاب بود.

 

وی با اشاره به وصیت سردار دل‌ها در نگارش «سرباز» بر روی سنگ قبرشان، با تاکید بر اینکه سردار «سلیمانی» سرباز ولایت بودن را به همه چیز ترجیح  داد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز به  این شخصیت والا بسیار ارادات داشت و در جلسات فرماندهان سپاه با رهبری که توفیق حضور داشتیم مشاهده می‌کردیم  که وجود «حاج قاسم» در آن جلسات و نگاه رهبری به ایشان بسیار نگاه خاصی است.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه شخصیت سردار «سلیمانی» الگویی بی‌بدیل برای تمامی نسل‌ها است، بر ضرورت  تبیین ابعاد شخصیتی  این شهید عالی رتبه در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید و اظهار کرد: این شهید پر افتخار اسلام  شخصیت همه جانبه و چند بعدی داشت و در تمامی عرصه‌ها بسیار خوش درخشید بنابراین باید راه و مکتب «حاج قاسم» را که همان راه پیروی از ولایت، غیرت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت، عزت، معرفت و مقابله با زور و ظلم است در جامعه نهادینه کنیم و در جامعه به خصوص  در بین جوانان به عنوان الگو معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه سردار «سلیمانی» مرد میدان مقاومت و فرمانده جهاد خدمت به مردم بود، به دلایل دشمنان برای به شهادت رساندن ایشان اشاره و بیان کرد: «حاج قاسم» یکی از فرماندهان بی‌نظیری بود که وقتی وارد میدان می‌شد با تیزبینی و ذکاوت خود تغییرات مهمی در صحه نبرد ایجاد می‌کرد که باعث شکست دشمن و ناکام ماندن آنان در رسیدن به اهدافشان می‌شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت سردار «سلیمانی» وحشت بر دل دشمنان انداخته بود، گفت: ابهت و اقتدار «حاج قاسم» در منطقه خواب را از چشم دشمنان ربوده بود و از ایستادگی و مقاومت این شهید والامقام به شدت دچار ترس و وحشت شده بودند و با توجه به اینکه ایشان در برابر طرح‌های پیشنهادی دشمنان در محور مقاومت سازش ناپذیر بود بنابرایم به دنبال طرح‌ریزی برای حذف و به شهادت رساندن ایشان بودند.

 

وی با بیان اینکه سپهبد «سلیمانی» به دست منفورترین انسان های کره زمین به شهادت رسید، گفت: این نشان می‌دهد که حاج قاسم یک ظرفیت بسیار بزرگی بود که باید برای حذف وی یک عملیات مشترکی طرح ریزی شود که در این موضوع امثالی چون ترامپ، وزیر امور خارجه و وزیر دفاع امریکا ورود کرده و برنامه مورد نظر خود برای حذف سردار دل‌ها را طرح‌ریزی کردند.

 

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه شهید «سلیمانی» برای دشمنان خطرناک‌تر از سردار «سلیمانی» است، تصریح کرد: بعد از شهادت «حاج قاسم»، ایشان در جهان تکثیر شده به صورت یکپارچه به مقابله با دشمنان می‌پردازند و جبهه مقاومت بسیار قوی و منسجم شده و همین موضوع ترس و وحشتی بزرگ دردل دشمنان انداخته که بی‌سابقه است و شاید در گذر زمان و حیات «حاج قاسم» این چنان وحشتی نداشتند که امروز دارند.

 

وی با بیان اینکه سردار «سلیمانی» اهل مذاکره و سازش با دشمنان نبود و همواره مسیر ایستادگی و مقاومت را طی کرد، یادآور شد: ایشان حتی وقتی رفتار برخی از مسئولین و ارتباط آنها با بیگانگان را مشاهده می‌کردند برایشان بسیار سخت بود و در برخی شرایط پیام می‌دادند که به این آقایانی که در حال مذاکره هستند، بگویید با این دشمنانی که برای مذاکره بر روی یک میز نشستید قابل اعتماد نیستند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مسئولینی که به فکر مذاکره و سازش با دشمنان هستند برخی از آنها غافل و برخی دیگر با نظام و انقلاب عناد دارند، خاطرنشان کرد: مردم بسیار جلوتر از برخی  مسئولین هستند چراکه از «حاج قاسم» و مکتب او عبرت گرفته و مذاکره کردن با دشمن را اشتباه می‌دانند و تنها بر مسیر ایستادگی و مقاومت تاکید دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal