آخرین اخبار

14. بهمن 1399 - 16:34   |   کد مطلب: 38120
سردار «مظاهر مجیدی» گفت: تلاش، کوشش و همت مردم در مسیر شعار (‌استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌) برای استکبار جهانی خطر آفرین است و مسیر و روش این انقلاب با تمام انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی»، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان امروز در مراسم رونمایی از اختراعات بسیجیان همدان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه (س‌) اظهار داشت: ما بر خلاف تصور دشمنان که فکر می کردند ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نمی تواند پیشرفتی داشته باشد، با اتگای به خداوند، تلاش و جهاد مضاعف نخبگان و متخصصان کشور به موفقیت‌های امروز رسیده‌ایم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به موفقیت رزمندگان، در عملیات های دوران دفاع مقدس با توکل به خدا و همت آنان، ازجهاد و تلاش نخبگان استان همدان تشکر ویژه کرده و ادامه داد: خیلی‌ها انتظار داشتند کشور اسلامی ایران بعد از مدتی به یکی از قدرت‌های بزرگ تکیه می‌‌کند، ولی از شعار اصلی این مردم که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، غافل بودند.

 

وی گفت: تلاش، کوشش و همت مردم در مسیر شعار (‌استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌) برای استکبار جهانی خطر آفرین است و مسیر و روش این انقلاب با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal