آخرین اخبار

29. بهمن 1398 - 14:16   |   کد مطلب: 34926
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه بازاریان می دانند که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: در استانه عید نوروز باید با روحیه انصاف و عدالت محوری بده و بستان داشته باشند و از احتکار و کم فروشی و گران فروشی بپرهیزند.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه شهر اسدآباد در یادواره شهدای اصناف شهر اسدآباد، با بیان اینکه دفاع از اسلام و ناموس و میهن به گروه و یا صنف خاصی مربوط نمی‌شود، گفت: درواقع دفاع از اسلام نه بازاری و نه مهندس می شناسد، نه حذب و گرایش سیاسی؛ بلکه مردم در هر قشری وقتی احساس خطر کنند، به پا می‌خیزند و جانانه دفاع می کنند.

 

وی با بیان اینکه ما در بین اقشار مختلف جامعه شهید ان زیادی تقدیم انقلاب کردیم، افزود:  اصناف ده هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که تعدادی از آنها اسدآبادی هستند.

 

حسینی مجد با بیان اینکه یادواره شهدا مخصوصا برای اقشار درس آموز است، افزود: امروز افراد کسبه و بازاری ما می داند که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم ودر استانه عید نوروز باید با روحیه انصاف و عدالت محوری بده و بستان داشته باشند و از احتکار و کم فروشی و گران فروشی بپرهیزند.

 

وی با تأکید بر همراه ولایت بودن، گفت: اگر شهید امروز بر سر درب و شیشه های مغازه ها، تصویری از شهید سلیمانی نصب شده، نشانه فرهنگ شهیدپروری و شهادت طلبی است و این یعنی با پرچم ها می توان با انقلاب همراهی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal