آخرین اخبار

5. اسفند 1398 - 14:42   |   کد مطلب: 34989
فرماندار شهرستان اسدآباد از بیمه اجباری ۴۲۲ نفر از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۲۲ نفر در استان همدان برای نخستین بار بیمه تأمین اجتماعی شده اند که طی مدت فوق تعداد بیمه شدگان بار اولی تأمین اجتماعی شعبه اسدآباد ۴۲۲ نفر بوده و براساس این آمار جایگاه شعبه اسدآباد در بین شعب استان همدان نسبت به جمعیت در این راستا در جایگاه پنجم قرار دارد که انتظار است تا پایان سال با سعی و تلاش به جایگاه سوم برسیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سهمیه اسدآباد در رابطه با طرح کارورزی ۲۵۲ نفر بوده و در این راستا تاکنون ۵۹۵ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ نفر و از ابتدای اجرای طرح تنها ۶۸ نفر از سهمیه اختصاص یافته به شهرستان جذب شده که نسبت به جذب سهمیه محول شده با کمک دستگاه ها باید اقدام کرد.

 

درویشی همچنین میزان سهمیه اشتغال روستایی شهرستان را ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۳۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان طرح مصوب شده که از این تعداد طرح مصوب شده افزون بر ۲۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان پرداخت شده و این میزان پرداختی برای ۳۴۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی با گلایه مندی از بانک ها در رابطه با جذب نشدن مابقی سهمیه و اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان تصریح کرد: روان سازی پرداخت تسهیلات توسط بانک ها از نقش مؤثری در جذب این سهمیه برخوردار بوده و انتظار است برای مرحله بعدی که اعتبار ابلاغ می شود، این میزان اعتبار جذب نشده ۵.۵ میلیاردی باقیمانده جذب شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: می دانیم کار بانک ها در وصول مطالبات و پرداختی ها طاقت فرساست و این سهمیه اشتغال در پرداخت نیز کار آنها را مضاعف کرده اما باید اعتباراتی که برای شهرستان لحاظ شده، در مسیر روان تری به دست مردم برسد.

 

وی با تأکید بر فعال شدن کمیته نظارت در راستای وام های پرداختی خاطرنشان کرد: کمیته نظارت وام های پرداختی نیاز است نسبت به وام های پرداخت شده سرکشی و رصد کند تا مشخص شود وام های پرداخت شده در کدام مسیر و سمت هزینه شده اند و گزارش آن را به ما ارائه دهند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد تعهد اشتغال شهرستان را که در سامانه رصد به ثبت رسیده تعداد ۱۳۷۱ نفر برشمرد و اظهار کرد: از این سهمیه تاکنون با تحقق ۱۳۲ درصدی تعداد ۱۸۱۲ اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal