آخرین اخبار

9. فروردين 1399 - 15:19   |   کد مطلب: 35271
فرماندار اسدآباد از مسدود شدن مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان در روز طبیعت خبر داد و گفت: برای تداوم پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ورود مردم به روستای گردشگری ملحمدره، تالاب پیرسلمان و سرابهای این منطقه در روز سیزده‌بدر ممنوع است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی روز پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: تدابیر لازم برای ممانعت از گشت و گذار مردم در روز سیزده بدر انجام شده و از خانواده ها خواستار رعایت توصیه ها و مقررات یاد شده هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم تاکنون ۷۰ درصد به پویش "در خانه می مانم" پیوسته اند افزود: انتظار داریم اسدآبادی ها این پویش را زنده نگه داشته و در روز طبیعت هم در خانه بمانند.

 

درویشی خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز گذشته شهرستان اسدآباد در شرایط نسبتا پایدار و ثبات از لحاظ ابتلا به کرونا قرار داشت که این امر نشان از اقدامات علمی، تخصصی و فنی دانشکده علوم پزشکی شهرستان دارد.

 

فرماندار اسدآباد به خودروهای غیربومی هشدار داد که در اسرع وقت این منطقه را ترک کنند در غیر اینصورت وسیله نقلیه آنان به مدت یک ماه توقیف می شود.

 

وی یادآوری کرد: در حال حاضر خروج مالکان خودروهای بومی به خارج از شهر در موارد ضروری باید با هماهنگی نیروی انتظامی انجام می شود.

 

به گفته درویشی تمام بخش های بازار این شهر به غیر از واحدهای صنفی ضروری، جایگاه های عرضه سوخت، نانوایی ها، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای، میوه فروشی ها، داروخانه ها تا ۲۲ فروردین تعطیل است و با سرپیچی کنندگان از این دستور العمل برخورد می شود.

 

فرماندار اسدآباد مشارکت مردم را در پیشگیری و کنترل شیوع کرونا بسیار موثر دانست و گفت: بی توجهی به توصیه های مسوولان موجب افزایش آمار بیماران و فرسایش روحیه و توان کادر درمانی شده و به اقتصاد کشور نیز آسیب می زند. 

 

طبق گزارش امروز /پنجشنبه/ رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان، ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر تاکنون در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۲ هزار و ۲۳۴ نفر آنها فوت کرده اند و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر بهبود یافته اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal