آخرین اخبار

12. فروردين 1399 - 9:39   |   کد مطلب: 35293
علیرضا فعله‌گری گفت: به منظور پیوستن مردم به پویش در خانه ماندن در روز سیزده‌بدر، یک اصله نهال به صورت تصادفی به درب هر منزل اهدا می کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، شهردار شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با تبریک فرارسیدن روز طبیعت و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان، با تأکید بر حضور مردم در روز ۱۳ فروردین، اظهار کرد: امسال با وجود این ویروس می طلبد که مردم سیزده به در را خانه بگذرانند.

 

وی تصریح کرد: در راستای تشویق مردم برای پیوستن به پویش در خانه ماندن در روز ۱۳ فروردین، شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر اسدآباد، در نظر دارد، به شهروندانی که در خانه حضور دارند، یک اصله نهال هدیه کند.

 

فعله‌گری گفت: پرسنل واحد فضای سبز شهرداری از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر روز چهارشنبه، به صورت تصادفی به درب منازل مراجعه و در صورت حضور اهالی در منزل به خانواده ها یک اصله نهال به صورت رایگان اهدا می کنند.

 

وی یادآور شد: اگر در همان روز شهروندان زباله های خشک خود را به صورت جداگانه تحویل نمایند یک اصله نهال دیگر هدیه خواهند گرفت.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین به مناسبت روز طبیعت، تعداد سه هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر به شهروندان در درب منازل اهدا می شود ، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری فرمانداری، منابع طبیعی استان و شهرستان، مسئول نهالستان مروارید واقع در بلوار 22 بهمن اجرا می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal