آخرین اخبار

11. فروردين 1400 - 12:10   |   کد مطلب: 38583
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان با بیان اینکه کرونا افزایشی و در کمین است از مردم خواست «روز طبیعت» را در خانه بمانند.

به گزارش آوای سیدجمال، اسدالله ربانی‌مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاری مردم همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبات شرایط کرونایی استان قابل تقدیر است اما باید این واقعیت را پذیرفت که شرایط شکننده است و همه باید مراقبت کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم استان  با در خانه ماندن و خودداری از حضور در تجمع، بزرگترین کمک را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می‌دهند گفت: کرونا افزایشی و در کمین است بنابراین «روز طبیعت» را در خانه بمانیم تا از خطر ابتلا مصون باشیم.

 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان با اشاره به اینکه باید در شرایط فعلی مواظب باشیم تأکید کرد: شلوغی «روز طبیعت» می‌تواند آغاز یک موج جدید کرونایی باشد و باید این موضوع مهم را جدی بگیریم.

 

وی در پایان سخنانش افزود: قطع زنجیره انتقال مهمترین راه غلبه بر کروناست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز طبیعت و در خانه ماندن باید به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم و یاری‌گر کادر درمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal