آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1399 - 13:10   |   کد مطلب: 35553
مجید درویشی با بیان اینکه امروز ایثار و شهادت را مدافعان سلامت با جهادگری شان به منصه ظهور گذاشتند، گفت: از ۲۵ کارمند فرمانداری ۲۲ نفر از خانواده و یا فرزندان شهدا هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان اسدآباد بااشاره به عملیات موفقیت امیز پرتاب ماهواره انتظامی سپاه به فضا، اظهار کرد: ما در شهرستان یادواره شهدا را در طول سال داریم که این امر در راستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره آنان است.

 

وی با بیان اینکه ۶۱/۱ درصد مشارکت مردم اسدآباد در انتخابات نشان دهنده پایبند به خون شهدا هستند، گفت: در مدارس علاوه بر تلاوت قرآن، وصایای شهدا برای دانش اموزان بازگو می‌شد که این امر با بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

 

درویشی تصریح کرد: همدلی و نزدیکی مسئولان با یکدیگر و به تبع با مردم، حل امور در شهرستان روان کرده و توانسته ایم رضایتمندی آنان را نسبت به نظام افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به عبور دو هزار وسیله نقلیه از شهرستان اسدآباد، افزود: در حال حاضر با تلاش کادر درمانی و جهادگری مدافعان سلامت، ۸۵ درصدی بهبودی بیماران کرونایی را در شهرستان داشتیم و البته در بحث بیماریابی نیز رتبه دوم در کشور را کسب کردیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به آموزش ۶۰۰ نفر بسیجی برای کمک به کادر درمانی در زمان بحرانی موضوع کرونا، گفت: امروز سپاه در کنار کادر درکانی دانشکده کمک های خوبی را داشتند و ما توانسته ایم ۹۹ درصد افراد جامعه را غربالگری کنیم.

 

وی به توزیع دو هزار سبد غذایی بین نیازمندان و قشر آسیب دیده ناشی از کرونا، از سوی سپاه اشاره کرد، گفت: این امر در راستای اجری طرح کمک مؤمنانه و لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شد که دو مرحله دیگر هم در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته در سالروز آزادگان مراسم تجلیل از آزاده ها اسداباد را برگزار کردیم، افزود: از ۲۵ کارمند فرمانداری ۲۲ نفر از خانواده و یا فرزندان شهدا هستند که البته در بسیاری از ادارات از فرزندان شهدا به خدمت گرفته شده است.

 

درویشی یادآور شد: امروز ایثار و شهادت را مدافعان سلامت با جهادگری شان به منصه ظهور گذاشته اند و باید قدر این قشر را دانست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal