آخرین اخبار

4. تير 1399 - 12:14   |   کد مطلب: 36070
مجید درویشی با اشاره به رغبت روستائیان برای پخت نان در منازل، گفت: باید سهمیه آرد روستاهای فاقد نانوایی از نانوایی های سطح شهر کم و در اختیار روستاییان قرار گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیسیون توزیع آرد این شهرستان، با تأکید بر نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها به لحاظ رعایت بهداشت از سوی دانشکده علوم پزشکی، اظهار کرد: باید تا صدور کارت سلامت متصدیان نانوایی برای آنان، گواهی سلامت صادر شود.

 

وی تصریح کرد: دستگاههای صمت، علوم پزشکی باید بر نحوه پخت و رعایت بهداشت نظارت کامل داشته و در صورتی که نظارت از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود، ناراحت می‌شویم از دستشان !

 

درویشی با بیان اینکه براساس برآورد ۳۳ هزار تن گندم نیاز شهرستان است که امسال بانوجه به بارش ها افزایش تولید این محصول را خواهیم داشت، افزود: باید دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و نیروی انتظامی نظارت خود را بر مسیرها بیشتر کنند که  گندم از شهرستان خارج نشود.

 

وی تأکید کرد: باید سهمیه ارد نانوایی ها براساس مصرف آب و برق و گاز باشد تا اگر واحد نانوایی فعالیت چندانی ندارد، توزیع عادلانه بین آنان انجام شود.

 

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه براساس سیاستگذاری غله استان صدور پروانه کسب برای نانوایی جدید ممنوع شده، افزود: با توجه به ارائه آرد سهمیه ای به صورت اینترنتی نیاز است که متصدیان نانوایی را آموزش دهید که در زمان مقرری که سامانه باز می شود، نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد ۳۶ روستا در بخش مرکزی و ۱۶ روستا در بخش پیرسلمان فاقد نانوایی هستند و برای تأمین نان مشکل دارند، تأکید کرد: باید سهمیه آرد روستاهای فاقد نانوایی از نانوایی های سطح شهر کم و در اختیار روستاییان قرار گیرد.

 

درویشی با بیان اینکه هم اکنون ۵۲ روستای فاقد نانوایی در شهرستان اسدآباد وجود دارد، گفت: بخشداران متقاضیانی که در روستاها نیاز به آرد خانه پزی دارند را بررسی کنند تا بتوان آنان را حمایت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: روستاهایی که متقاضی راه اندازی پخت نان خانگی هستند، باید درخواست خود را به اداره صمت تحویل و بعد از نهایی شدن لیست روستاها در جلسه ای دیگر نسبت به تعیین تکلیف آنان اقدام شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal