آخرین اخبار

21. مهر 1400 - 13:49   |   کد مطلب: 40295
مجید درویشی با اشاره به روزمه کاری و سوابق آقای کلانتری شهردار جدید اسدآباد، خطاب به وی گفت: آقای کلانتری باید با شناسایی آسیب‌های شهر آن‌ها را به فرصت تبدیل کنید.

به گزارش آوای سیدجمال،  مجید درویشی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان در آئین معارفه شهردار جدید اسدآباد با معرفی و اهدا ء حکم به شهردار جدید، اظهار کرد: برای رسیدن شهری توسعه‌یافته نیاز به  مدیریت شهری خوب دارد که البته یک مدیریت خوب هم مستلزم این است که شهردار شهر را خوب بشناسد، آسیب‌ها و نقاط ضعف آن را بیابد و برای حل مشکلات گام بردارد.

 

 

وی بابیان اینکه شهردار باید برای توسعه شهری برنامه و چشم‌انداز راهبری، طرح تفصیلی، گام دوم انقلاب، طرح پسماند را در چارچوب خود داشته و برنامه‌ریزی کند، افزود: البته همزمان با این برنامه‌ها  نظارت را به‌خوبی بر اجرای برنامه‌ها داشته باشد.

 

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان با تأکید بر اینکه شهردار باید برنامه‌های خود حول  ۸ محور اقتصاد شهری، شهرسازی، عمران، فرهنگی اجتماعی، شهر هوشمند و خدمات شهری را باید در دستور کار قرار دهد، افزود: با روزمه خوبی که از آقای کلانتری سراغ داریم، می‌تواند با همکاری دستگاه‌های اجرایی  و همراهی شوراها این مهم را پی بگیرد.

 

 

 وی با اشاره به روزمه کاری و سوابق آقای کلانتری شهردار جدید اسدآباد، گفت: وی باید باتجربه‌های که از شهرداری‌های دیگر کسب کرده، شهر اسدآباد را تکانی بدهد.

 

 

درویشی با تأکید بر اینکه شهردار جدید اسدآباد نباید تنها به درآمدهای ناشی از پروانه ساختمانی و ساخت‌وساز اکتفا کند، افزود: باید از ظرفیت نماینده مجلس و استانداری برای ایجاد درآمد بهره بگیرید.

 

 

وی مردم اسدآباد را قدردان، نجیب و ولایتمدار خواند و گفت: قطعاً" شهردار جدید در طول خدمتش به این ویژگی‌های خوب مردم  خواهد رسید.

 

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان بابیان اینکه اسدآباد به‌عنوان دروازه غرب به همدان از اهمیت خاصی برخوردار است، خطاب به شهردار جدید این شهر گفت: آقای کلانتری باید با شناسایی آسیب‌ها آن‌ها را به فرصت تبدیل کنید.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal