آخرین اخبار

10. تير 1399 - 18:30   |   کد مطلب: 36126
محمد پورداود انتخاب شهید محمدرسول رضایی شهید 13 ساله اسدآبادی را به عنوان شهید شاخص کشوری در حوزه دانش آموزی یک افتخار برای استان خواند و گفت: باید یادواره ای عظیم و در خوز شأن این شهید والامقام گرفته شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرکل سازمان آموزش پرورش استان همدان در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد بااشاره به سیاست آموزش و پرورش در اجرای تحول بنیادین، اظهار کرد: در این راستا ۲۵ برنامه تحولی به استان‌ها ابلاغ شده که اگر به دنبال تحول هستیم، باید انگیزه‌بخشی را در بین جامعه فرهنگی و دانش آموز تقویت کنیم.
 
شورای آموزش و پرورش اسدآباد منشأ اثرگذاری بوده
وی مشارکت مردمی را در اثربخشی امور آموزش و پرورش مهم خواند و افزود: شورای آموزش و پرورش یک ظرفیت است که می‌تواند با تدوین طرح و برنامه اثربخش باشد که در این زمینه شورای اموزش و پرورش در اسدآباد منشأ اثرگذار بوده است.

 

پورداود با تأکید بر اینکه سال تحصیلی جدید مهمترین مسئله است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا باید برای برنامه های آن بازتعریف داشته باشیم، افزود: اسفند ماه سال گذشته که این ویروس منحوس شیوع پیدا کرد، برای اجرای برنامه آموزشی در مدارس گفتیم غافلگیر شدیم اما نمی توانیم برای سال تحصیلی جدید بگوییم غافلگیر هستیم چراکه تجاربی در این زمینه کسب شده و باید آن را مدیریت کنیم.

 

وی با بیان اینکه برای آموزش و تحصیل دانش‌آموزان  در سال جاری سناریوی مختلف وجود دارد، گفت: باید برای همه سناریوها برنامه داشته تا دانش آموزان از درس و تحصیل باز نمانند.

 

استان همدان رتبه اول در آموزش راه دور را دارد
مدیرکل سازمان آموزش پرورش استان همدان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام کرونا، گفت: آموزش و پرورش استان همدان رتبه نخست را در زمینه آموزش راه دور دارد .

 

وی یادآور شد: ده سال بود که استان همدان در کنکور رتبه خوبی نداشت که سال گذشته موفق کسب رتبه های خوب در کنکور شدیم.

 

پورداود از خداحافظی استان همدان با بخاری‌های نفتی از بهمن سال ۹۸ خبر داد و گفت: هیچ مدرسه ای را در استان نداریم که بخاری نفتی داشته باشد.

 

اجرای طرح سنجش دانش آموزان از 15 تیرماه
وی از انجام سنجش سال اول ابتدایی از ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه ویروس کرونا، به صورت ۲۰ نفری افراد پذیرش و مورد سنجش قرار می گیرند.

 

مدیرکل سازمان آموزش پرورش استان همدان انتخاب شهید محمدرسول رضایی شهید 13 ساله اسدآبادی را به عنوان شهید شاخص کشوری در حوزه دانش آموزی یک افتخار برای استان خواند و گفت: باید یادواره ای عظیم و در خوز شأن این شهید والامقام گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعدادی مدارس در شهرستان دارای کد نیستند، از رئیس آموزش و پرورش خواست که این موارد را به ما ارجاع دهند.

 

در سال تحصیلی جدید مشکلی برای نیروی انسانی نداریم
پورداود با بیان اینکه برای نیروی انسانی مدارس در سالتحصیلی جدید مشکلی نداریم، گفت: استان سمنان و همدان جز استانهایی هستند که نیروی انسانی خوب و به اندازه در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal