آخرین اخبار

4. مرداد 1399 - 13:29   |   کد مطلب: 36362
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: با دستور مراجع قضایی بیش از ۶ هزار متر مربع باغ و ویلای غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی قلع و قمح شد.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: پس از رای دادگاه و دستور مراجع قضایی ۶ هزار و ۳۰۷ متر مربع از زمین‌های منابع طبیعی شهرستان که از سوی دو مالک تصرف شده بودند، قلع و قمح و به اراضی منابع طبیعی بازگردانده شدند.

 

او افزود: در نزدیکی شهر اسدآباد زمینی به مساحت هزار و ۳۰۷ متر مربع تصرف شده در آن ویلا و باغ میوه ایجاد شده بود که با دستور دادستان این باغ و ویلا با بیل مکانیکی تخریب شد.

 

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد ادامه داد: با دستور قضایی یک ویلا و باغ با ۵ هزار متر مربع زمین هم در روستای خنداب شهرستان قلع و قمح شد.

 

شاهمرادی با بیان اینکه ارزش این زمین‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال است افزود: حفظ اراضی منابع طبیعی و اجازه ندادن برای تصرف این زمین ها از سوی بخش‌های خصوصی و دولتی وظیفه‌ی منابع طبیعی و آبخیزداری است.

 

در شهرستان اسدآباد ۵۹ هزار هکتار مرتع و ۶۴۰ هکتار جنگل دست کاشت در عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری قرار دارد./بشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal