آخرین اخبار

16. مرداد 1399 - 7:18   |   کد مطلب: 36474
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، همزمان با عید سعید غدیرخم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی عید غدیر  با اشاره به اجرای برنامه های مختلف این شهرستان در عید غدیر بیان داشت: آذین بندی سطح شهرستان با همکاری بخشداران و شهرداران و توزیع و نصب پرچم و آذین بندی محلات، درب منازل و مغازه‌ها از سوی جوانان محله، هئیت اندیشه ورزان جوان با محوریت تبلیغات اسلامی از جمله برنامه است.

 

عبدکوند افزود: دیدار با سادات شهرستان با برنامه ریزی اداره تبلیعات اسلامی در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه های اجرایی است.

 

وی برگزاری برنامه‌های متنوع (نقاشی، هر خانه یک هئیت و...) با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری حوزه علمیه برادران و خواهران در فضای مجازی و پخش برنامه به شکل زنده از طریق اینستاگرام با برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در روز عید غدیر خم را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد همچنین از آغاز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر دادو یادآور شد: این برنامه نیز همزمان با عید غدید خم انجام خواهد شد.

منبع: کانال فرمانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal