آخرین اخبار

11. شهريور 1399 - 8:22   |   کد مطلب: 36701
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت:در سال تحصیلی جدید صد درصد مدارس این شهرستان تحت پوشش شبکه شاد قرار خواهند گرفت و تاکنون برای ۹۹ درصد کلاس های درس شهرستان این امکان فراهم شده که از شبکه شاد استفاده کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری با اشاره به روستاهای فاقد پوشش اینترنتی، افزود: درروستاهایی که فاقد پوشش اینترنتی هستند مقرر شده مخابرات شهرستان با نصب دستگاه‌های مورد نیاز پوشش اینترنتی این روستاها را نیز فراهم آورد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۱ درصد از معلمان و ۷۵ درصد از دانش آموزان اسدآبادی  موفق به استفاده از سامانه شاد شدهاند، خاطر نشان کرد: مابقی دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به گوشی مبایل را ندارند با استفاده از درسنامهها و جزوات آموزشی فراهم شده توسط سرگروه‌های آموزشی امکان آموزش آنان فراهم خواهد بود.

 

 عسگری در ادامه از سنجش سلامت ۱۶۸۰ کلاس اولی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد کلاس اولی‌های سال تحصیلی جدید شهرستان  ۱۹۰۰نفر بوده که از این تعداد نوآموز آماده ورود به کلاس اول تعداد ۱۰۰۰نفر در تابستان سال گذشته در بدو ورود به پیش دبستانی سنجش سلامت شده‌اند و مابقی نو آموزان  کلاس نیز توسط پایگاه سنجش سلامت مدرسه شهید فهمیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر  سنجش سلامت خود را انجام داده‌اند.

 

وی گفت: در صورت بازگشایی مدارس ۱۸ هزار و ۳۰۰ دانش آموز  در شهرستان  در سه پایه تحصیلی در ۱۹۸مدرسه با ۶۵۰  کلاس تحصیل خود را آغاز  خواهند کرد که تب سنجی دانش آموزان و ضدعفونی و گند زدایی مدارس در این راستا ضرورت دارد.

 

عسگری همچنین با اشاره به کمبود ۱۶۳ نیرو  و مجاز بودن استفاده از نیروهای بازنشسته علاقمند  ۸ ساعت در هفته،س خاطر نشان کرد:در راستای جبران این کمبود علاوه بر اضافه کاری های دبیران با تجربه، دبیران و نیروهای فرهنگی  بازنشسته علاقمند نیز   به کمک ما خواهند آمد و کلاس‌هایی که با  کمبود مواجه است را  پوشش خواهند داد که  در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal