آخرین اخبار

8. مهر 1403 - 9:50   |   کد مطلب: 48502
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد اقدام ددمنشانه صهیونیست را در به شهادت رساندن شهید نصرالله محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سجاد محمد‌ی‌شمیم در پیامی اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله محکوم و این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود، دست به یک جنایت برگ و ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت اسلامی،فرمانده دلاور شهید والامقام سید حسن نصرالله که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند، اما آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبرین جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر با این اقدام وحشیانه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک‌کش، مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است. بی تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است که دست به ترور و کشتار می‌زنند.

رژیم جعلی صهیونیستی بداند که این اقدامات ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهید والامقام سید مقاومت حسن نصرالله و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد و فرهنگیان بصیر شهرستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر با عزت خود را در راه دفاع از ملت مظلوم فلسطین گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و حامیان آنان اعلام می‌کند و در حمایت آرمان قدس شریف و محور مقاومت با تمام توان ایستادگی کرده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی آماده جانفشانی است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal