آخرین اخبار

17. شهريور 1399 - 13:36   |   کد مطلب: 36765
فرماندار شهرستان اسدآباد از رونمایی هفت کتاب در زمینه نقش اسدآباد در دفاع مقدس و جانفشانی شهدای این شهرستان در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در ابتدا قرار بود پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان فاخر این دیار انجام شود که حمایت حوزه نشر استان و علاقه نویسندگان باعث شد هم اکنون ۱۳ جلد کتاب درباره شهدای اسدآباد در دست تألیف باشد که هفت مورد آن در هفته دفاع مقدس امسال رونمایی می شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد مطرح کرد: خوشبختانه چهار جلد از این کتاب ها به زبان خارجی هم ترجمه شده است و این حرکت فرهنگی افتخاری برای دیار سیدجمال الدین اسدآبادی به شمار می رود.

 

درویشی مستندسازی و به تألیف درآوردن خاطرات و ناگفته های هشت سال دفاع مقدس را یک کار بزرگ فرهنگی برای نسل های بعدی دانست و افزود: آیندگان باید بدانند ملت قهرمان ایران اسلامی در جنگی نابرابر در مقابل جبهه کفر ایستاد و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده و ایثارگر با سربلندی پیروز میدان نبرد شد.

 

وی به شهید شاخص دانش آموزی کشوری از دیار سیدجمال الدین اشاره کرد و یادآور شد: عکس شهید محمدرسول رضایی هم اکنون در بیت رهبری نصب شده که افتخاری برای همه ما است.

منبع: کانال صداوسیما

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal