آخرین اخبار

23. شهريور 1399 - 16:43   |   کد مطلب: 36815
حمزه عبدکوند از تألیف 13 جلد کتاب با موضوع نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس و شهدای اسدآبادی خبر داد و گفت: 7جلد از این کتاب‌ها در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس این شهرستان، با اشاره به نقش پررنگ اسدآباد در هشت سال جانفشانی و از خودگذشتگی، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این هفته رونمایی از کتابهای نویسندگان اسدآبادی است که به نقش اسدآباد و شهدای این شهرستان در جنگ تحمیلی پرداختند.

وی گفت: 13 جلد کتاب در زمینه نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس با هنرمندی نویسندگان شهرستان به قلم در می آید که 7جلد از آنها در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته از نویسندگان و صاحبان قلم، فعالان عرصه جهاد و شهادت در فضای مجازی، مدافعان سلامت تجلیل خواهد شد.

وی دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مراسم آبروی محله، تجلیل از بانوان فعال دوران دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نامی و انتظامی، رژه خودرویی،  زنگ مقاومت و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس،  مسابقات خاطره نویسی، افتتاح نمایشگاه عکس و کتاب،عصر شعر را از دیگر برنامه های مهم این هفته در اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal