آخرین اخبار

26. شهريور 1399 - 16:54   |   کد مطلب: 36847
انتقاد امام جمعه اسدآباد از وضعیت گرانی در بازار خودرو، مسکن و اقلام اساسی:
بازار همه چیز در دست دلال است/ سه قوه برای مدیریت بازار ورود کند
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه مردم نگاهشان برای حل مشکلات به مسئولان بالادستی است، گفت: بازار همه چیز در دست دلال است و سه قوه نظام باید برای مدیریت بازار ورود کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد مکتب امام حسین(ع) را مکتب انسان‌ساز و پویا دانست و گفت: ماه محرم کلاس، مدرسه و یک کانون انسان‌سازی  است که باید به پشتوانه این محرم در حفظ ارزش‌ها، برای بهتر زیستن واقعه عاشورا را مرور کنیم.

 

برای برگزرای مراسمات اربعین تابع ستاد کرونا هستیم
وی با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل بهداشتی در دهه اول و دوم محرم، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از برگزاری پیاده روی اربعین حسینی محرومیم، اما برای برگزاری مراسمات اربعین با شور و شعور بیشتر تابع ستاد مقابله با کرونا هستیم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده ها، گفت: باید ما به مردم یاد  دهیم که پیامبر اکرم(ص) با کودکان بچه، با همسایه برادر و غریب نواز بود، هل صبر و گره گشای کار مردم بود.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز به خانواده ها آسیب زده است، بداخلاقی ها و کم ظرفیت بودن‌هاست، افزود: البته کرونا، اقتصاد، بیکاری جای خود دارد و 30 درصد امور مردم مسائل مادی و نامدیریتی در سطح کشور است.

بازار همه چیز در دست دلال است، سه قوه برای مدیریت ورود کنند
حسینی مجد با بیان اینکه مردم نگاهشان برای حل مشکلات به مسئولان بالادستی است، افزود: بازار اقلام و کالاهای اساسی، خودرو، مسکن روی دست دلالان می‌چرخد، مدیریت و ساماندهی این موارد برای دولت آسان است البته باید هر سه قوه در این زمینه ورود پیدا کند و وظیفه شان را انجام دهد.

مراسمات اربعین با رعایت بهداشت برگزار می شود

فرماندار اسدآباد هم با اشاره به اینکه امسال کربلای معلی از پذیرش زائران در اربعین حسینی خودداری می‌شود، گفت:  باید مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل بهداشتی در ایام اربعین برگزار شود.
مجید درویشی از اجرای برنامه های مختلف در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: دو هزار نفر از مردم شهرستان در دفاع مقدس حضور و جانفشانی کردند.

تحریم هم در مشکلات مردم بی اثر نیست
وی در خصوص تحکیم خانواده نیز گفت: شرایط بسیار سختی است، قبول داریم که بیکاری، کرونا و حتی سوءمدیریت وجود دارد، اما اساس و ریشه این مسائل مشکلات به یک سری اتفاقاتی که در دنیا رخ می‌دهد، هم ربط دارد.

 

بخش عمده مسائل فرهنگی به اقتصاد ربطی ندارد
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه درست است امام جمعه گفت که تحریم بر حل مشکلات تأثیری ندارد، اما وقتی ما پولی را در کشور نداریم و فروش نفت انجام نمی‌شود، پس بستگی به تحریم هم دارد، تصریح کرد: ما در روز یک قطره نفت هم نمی توانیم بفروشیم در حالی در گذشته روزانه چند صد بشکه نفت صادر می‌شد، کشور نیاز به درآمدهای نفتی دارد که بخش مهم مشکلات مردم را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند بخش عمده ای از مسائل فرهنگی به مسئله اقتصادی ربطی ندارد و می‌شود که آن را حل و فصل کرد، ما باید خادم مردم باشیم و برای مردم کار کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal