آخرین اخبار

25. مرداد 1402 - 10:20   |   کد مطلب: 45836
امام جمعه شهر اسدآباد با انتقاد از تعلل مسئولان:
رسانه‌ها عدم بلاتکلیفی مرکز معاینه فنی را شفاف‌سازی کنند
امام جمعه مردم شهر اسدآباد با بیان اینکه بعداز گذشت 14 سال که باید مرکز معاینه فنی راه‌اندازی می‌شد، هنوز بلاتکلیف است، گفت: برخی مسئولان آدرس غلط ندهند، بلاتکلیفی ایجاد این مرکز فقط به خاطر اختلاف طرفین نیست، بلکه تعلل و کم‌کاری مسئولان استان و شهرستان نقش ویژه داشته و باید رسانه‌ها با ورود به این مسئله شفاف‌سازی کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در نشستی با دو تن از خبرنگاران شهر اسدآباد بار دیگر به مطالبه «لزوم اراه‌اندازی مرکز معاینه فنی» در این شهر پرداخت و گفت: تریبون نماز جمعه جایگاه خاصی دارد و مطالب سست از این تریبون مطرح نمی‌شود، مسائلی در این تریبون عنوان می‌شود که تحقیق و بررسی روی آن انجام شده است، بنابراین بدون تحقیق و بررسی موضوع، قطعا مطلب در خطبه‌ها نمی‌رسد.

 

*با تحقیق و بررسی، مطالبه‌ای در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود
امام جمعه مردم شهر اسدآباد با بیان اینکه مطالبه موضوعی که در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود، قبلا نتیجه حاصل نشده، افزود: برخی مسئولان آدرس غلط ندهند، بلاتکلیفی مرکز معاینه فنی فقط به خاطر اختلاف طرفین نیست، بلکه تعلل و کم‌کاری مسئولان نقش ویژه داشته است.

 

*متعدد دیوان عدالت برای ایجاد مرکز معاینه فنی رأی صادر کرده اما اجرا نشده
وی ادامه داد: مسئولان استان و شهرستان کوتاهی کرده‌اند و این کوتاهی موجب ورود دیوان عدالت شده و عجیب این است که احکام صادر در دیوان عدالت در استان اجرا نشده، متعدد این دیوان رأی صادر کرده و خروجی آن شده مرکزی که سال 88 کلید خورده، هنوز بلاتکلیف بماند.

 

مسئول باید هر هفته تلفنی مطالبه را پیگیری کند
حجت‌الاسلام موحدی تصریح کرد: اینکه مسئولی با ارسال یک نامه از مسئول دیگر بابت دغدغه‌مندی و دلسوزی‌اش تشکر ویژه می‌کند، به نظر بنده دال بر دغدغه‌مندی و دلسوزی نیست، بلکه به خاطر مسائل منافع عامه، علاوه بر ارسال نامه توقع داریم که مسئله‌‌ای به این مهمی هر هفته تلفنی پیگیری شود، تا به نتیجه برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: به نظر بنده از جهتی دیوان عدالت حق دارد که دیگر حکم ندهند، چرا که چندین بار برای این مسئله حکم داده و تعلل شده و اجرا نشده، اگر برای مسئولین استان فوریت داشت، در اولین حکم اجرا می‌شد!.

*استان برای حل مشکل معاینه فنی اسدآباد بهانه‌تراشی می‌کند
امام جمعه مردم شهر اسدآباد ادامه داد: دیوان عدالت می‌بیند که هرچه حکم صادر می‌کند، در استان همدان بهانه‌تراشی می‌شود و به بعضی از احکام صادره دیوان عدالت، استانداری همدان اعتراض کرده این درحالی است که می‌گویند این موضوع مربوط به دعوای متقاضیان می‌شود!، تعلل و کم‌کاری مسئولین باعث شده که این مرکز تا این مدت هنوز بدون نتیجه باقی بماند..

 

وی گفت: اگر مسئولین به موقع پیگیری می‌کردند و دغدغه لازم را داشتند، چیزی به این سادگی 14 سال طول نمی‌کشید، یعنی از سال 88 که شروع شده هنوز که تا سال 1402 است، به نتیجه نرسیده است.

 

*بعداز 14 سال هنوز مرکز معاینه فنی بلاتکلیف است
حجت‌الاسلام موحدی از رسانه خواست به رسالتش عمل کند و در این حوزه شفاف‌سازی کند، انتظار می‌رود با متقاضیان این مرکز مصاحبه و از محل ایجاد مرکز که در سال 94 افتتاح می‌شد، گزارشی تهیه کند تا مردم هم بفهمند و هم مسئولین بدانند که باید پاسخگو باشند.

امام جمعه مردم شهر اسدآباد با بیان اینکه آقایان رضایی و زارعی دو متقاضی ایجاد مرکز معاینه فنی هستند، افزود: البته شخصی دیگری که اهل کنگاور بوده، جز متقاضیان است که کنار رفته و آن هم تعلل مسئولان بوده است.

 

*وجود اسناد و مدارک دال بر کوتاهی مسئولین برای ایجاد مرکز معاینه فنی
وی گفت: اسناد و مدارک دال بر کوتاهی مسئولین برای ایجاد این مرکز وجود دارد، البته که امام جمعه هم نمی‌تواند بدون مدرک و سند حرف بزند، بنابراین مباحثی که مطرح می‌شود، پشتوانه‌اش اسناد و مدارک است.

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید مجدد بر ورود رسانه برای شفاف‌سازی در این زمینه، اذعان کرد: اگر لازم باشد، مسئولین به وظیفه خود عمل نکنند، خودم ناچارم به تفصیل ورود کنم و در تریبون اعلام کنم کدام آقایان مسئول، تخلف کرده‌اند.

 

*چوب لای چرخ احداث مرکز معاینه فنی می‌گذارند!
وی با بیان اینکه مسئله مجوز مرکز معاینه فنی در اسدآباد حل شده است اما چوب لای چرخ می‌گذارند، افزود: رسانه باید به جد وارد شود و مسئولین هم موظف به پاسخگویی رسانه هستند.

وی با بیان اینکه دیوان عدالت یک نهاد قانونی و بالادستی است و حکم صادره از سوی این نهاد لازم‌الاجرا است، خاطرنشان کرد: نباید دستگاه قضا نباید می‌گذاشت این احکام عقب بیفتد.
 
انتهای پیام/نظری‌فرهودی
 
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal