آخرین اخبار

14. آبان 1399 - 12:50   |   کد مطلب: 37270
موسی‌الرضا غفاری با اشاره به تعطیلی 90 درصدی واحدهای صنفی اسدآباد در پی اعمال قانون محدودیت تشدید کرونا، گفت: بازاریان نسبت به عدم تعطیلی برخی از واحدها و بانک‌ها معترض‌اند که چرا فقط باید آنها در این شرایط تعطیل کنند.

موسی‌الرضا غفاری، رئیس اتاق اصناف اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به آغاز اعمال محدودیت‌های تشدید کرونایی در این شهرستان، اظهار کرد: ما به تمام واحدهای صنفی مشمول این محدودیت‌ها ابلاغ کرده و در صورت بازگشایی واحدها را پلمب می‌کنیم.

 

وی گفت: بر اساس بازدیدها مشترک صبح امروز چهارشنبه که با بازرسان از سطح شهر داشتیم، 90 درصد واحدها اقدام به تعطیلی کرده و تنها 10 درصد توجهی به این امر نکردند که به آن‌ها تذکر داده‌ایم.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی مشمول قانون محدودیت نیستند، گفت: باید این واحدها هم با رعایت پروتکل بهداشتی اقدام به بازگشایی کنند که درصورت عدم رعایت پلمب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ما تمام پروتکل‌های بهداشتی مربوط به اصناف را رعایت می‌کنیم، افزود: البته نارضایتی بخش اصناف از این موضوع است که چرا آن‌ها باید تعطیل باشند و برخی دیگر مانند بانک‌ها و دفتر خدمات الکترونیک تعطیل نمی‌شوند.

 

 

غفاری با انتقاد از وضعیت بانک‌ها در عدم رعایت پروتکل بهداشتی، گفت: اوضاع ارائه خدمات با رعایت پروتکل بهداشتی در برخی بانک‌های اسدآباد خوب نیست و افتضاح است.

 

وی در پاسخ به یک پیام مردمی مبنی بر اینکه نانوایی در شهرک فرهنگیان که اقدام به پخت نان سبوس دار می‌کند، وضعیت خوبی ندارد و نانش بی کیفیت و خشک و غیر قابل خوردن است و نیاز به نظارت دارد، گفت: در گذشته هم اعتراضاتی به این واحد نانوایی بود که با گزارش به بهداشت اعلام کردند که از نظر آنان بلامانع است.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به استقبال خوب مردم از این نانوایی سبوس دار، گفت: اگر اهالی این شهرک نسبت به این واحد نانوایی معترض هستند، از طریق هیأت امنای مسجد می‌توانند اعلام کنند که ما آن را تبدیل به عادی می‌کنیم.

 

عصر همدان: البته ناگفته نماند اعتراض مردم به این واحد نانوایی برای بی کیفیتی و خشک بودن نان است نه پخت نان سبوس دار! انتظار می‌رود رئیس محترم اتاق اصناف و بازرسان به این مسئله ورود و نظارت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal