آخرین اخبار

29. آبان 1399 - 8:45   |   کد مطلب: 37411
مهدی مرادیان‌تمجید از اهدا ۷۰ کتاب به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد توسط یک خیر نیک‌اندیش خبر داد.

مهدی مرادیان‌تمجید، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اهدای کتاب توسط یک خیر نیک‌اندیش به کتابخانه اسدآباد، اظهار کرد: آقای فریدون کریمی از فرهنگیان اسدآبادی است که با اهدا تعداد ۷۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه شهید رجایی اقدام به کار خیر و فرهنگی کرده است. 

 

 

وی افزود: این ۷۰ نسخه کتاب نفیس به  مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال ارزش دارد.

 

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد فرهنگ اهداء کتاب را اهداء دانایی در بین افراد جامعه خواند و گفت: این امر یکی از ماندگارترین کارهاست که در راستای آگاهی‌بخشی و دانش به جامعه از سوی خیرین کتاب دوست انجام  می‌شود‌.

 

 

وی تصریح کرد: دو سال گذشته باتوجه به مشکلات مالی کتابخانه‌ها بیشتر منابع جدید کتابخانه های عمومی شهرستان از محل اهداء کتاب تأمین شده است.

 

 

مرادیان‌تمجید از تمام شهروندان خواست کتاب بلااستفاده در خانه‌های خود اعم از کتب عمومی، کمک درسی و تخصصی خود را به  کتابخانه های عمومی اهدا کنند تا با مطالعه این کتابها توسط دیگر افراد باقیات و صالحاتی برای خود در این امر داشته باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal