آخرین اخبار

29. آبان 1399 - 13:29   |   کد مطلب: 37417
معاون فرماندار مطرح کرد
تحقق ۷۰ درصدی سهمیه اشتغال اسدآباد
معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان اسدآباد از تحقق ۷۰ درصدی سهمیه اشتغال امسال این شهرستان خبر داد و گفت: سهمیه اشتغال امسال این شهرستان ۱۳۸۹ نفر بوده که تاکنون از این تعداد، ۹۸۲ نفر محقق و در سامانه ثبت شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، لیلا امیدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، با اشاره به سهمیه اشتغال دستگاه های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اسدآباد یادآور شد: سهمیه اشتغال امسال کمیته امداد شهرستان اسدآباد افزون بر ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون از این میزان سهمیه افزون بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب بانک های عامل تخصیص یافته و در همین رابطه ۱۴۵ نفر از افراد متقاضی تسهیلات اشتغال تحت پوشش امداد شهرستان به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

وی با اشاره به تحقق ۴۰ درصدی سهمیه اشتغال اختصاص یافته به کمیته امداد مطرح کرد: از اعتبار هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی تخصیص یافته به بانک ها تاکنون سه میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از اعتبار به افراد معرفی شده به بانک برای ایجاد شغل هایی چون قالیبافی، خدمات و دامداری پرداخت شده است.

 

امیدی در ادامه سهمیه اشتغال بهزیستی این شهرستان را نیز ۴۴ نفر با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان برشمرد و یادآور شد: از این میزان سهمیه تعهد شده بهزیستی اسدآباد ۴۹ نفر اشتغال با پرداخت اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان محقق شده و جذب مابقی اعتبار نیز در دست اقدام است.

 

وی همچنین با بیان اینکه پنج درصد سهمیه اشتغالزایی بهزیستی شهرستان به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره بهزیستی به ۱۴ خانوار بهبودیافته از اعتیاد در مشاغل مختلفی چون جوشکاری، مکانیکی، نقاشی ساختمان، دامداری و تأسیسات پرداخت شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal