آخرین اخبار

6. آذر 1399 - 9:24   |   کد مطلب: 37478
حسین بشری بااشاره به انتخاب تاریخ رند ۹۹/۹/۹ برای انجام مراسم عقد و عروسی توسط برخی از زوجین، گفت: درصورتی که آرایشگاه‌های زنانه در این ایام محدودیت کرونا خدمات ارائه داده و پذیرش داشته باشند، پلمب خواهنددشد.

حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به تاریخ رند ۹۹/۹/۹ و هماهنگی‌های که توسط برخی زوجین برای انجام مراسم عقد و عروسی در این تاریخ شده، ممکن است این افراد قصد داشته باشند، به آرایشگاه های زنانه مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه بارها هشدار داده شده که برگزاری مراسمات عقد و عروسی در شیوع کرونا نقش موثری داشته، افزود: در این راستا و برای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا در صورتی که آرایشگاه‌های زنانه و سایر اصناف مرتبط با مراسم عروسی در این ایام اقدام به پذیرش مشتری کنند، توسط اتحادیه و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان برخورد قانونی می‌شود.

 

معاون اجتماعی پلیس استان همدان با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در امر پیشگیری از شیوع کرونا، به متصدیان صنوف هشدار داد: از پذیرش مشتری در این ایام جدا خودداری کنند، در غیر اینصورت محل مربوطه پلمب و برای فرد خاطی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal