آخرین اخبار

16. دى 1399 - 9:05   |   کد مطلب: 37857
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی مرکز آزمایش سریع کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، الهام عظیمی,معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در نشست خبری  با اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از شیوع کرونا همکاری شبانه روزی اصحاب رسانه با کادر درمان در آگاه‌سازی مردم قابل تقدیر است.

 

او با برشمردن زحمات فعالان مجازی شهر در مقابله با کرونا ویروس افزود:در برخی موارد فعالان مجازی خلاقیت‌های جالبی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم درباره ویروس کرونا داشته اند.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین از راه اندازی مرکز تست سریع در میدان غدیر تا فردا خبر داد و گفت: علت انتخاب این نقطه نزدیکی به مطب های پرتردد شهر است و افراد مشکوک پس از حضور در مطب‌ها می توانند در این نقطه تست سریع کرونا انجام دهند.

 

عظیمی در ادامه به فعالیت کارشناسان این مرکز در حوزه پیشگیری اشاره کرد و گفت: راهبرد ما در شناسایی دقیق تر شده و اطرافیان هر فرد مبتلا نیز بلافاصله از نظر ابتلا به کرونا غربالگری می شوند.

 

 او تاکید کرد: کرونا هنوز تمام نشده و ممکن است بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب آغاز پیک جدید این بیماری شود.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه به بسیج ملی آموزش همگانی تغذیه سالم نیز اشاره کرد  و گفت: این معاونت اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است به طوری که از ابتدای سال تاکنون برای۱۰۷ مادر باردار و ۲۴۵کودک که دچار سوءتغذیه هستند سبد غذایی به صورت چندباره تهیه و توزیع شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal