آخرین اخبار

27. بهمن 1399 - 12:29   |   کد مطلب: 38241
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ شهرستانی با وضعیت نارنجی در استان همدان وجود ندارد گفت: وضعیت سه شهرستان اسدآباد، فامنین و کبودرآهنگ آبی و مابقی در حالت زرد قرار دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، بر اساس آمار منتشر شده از دانشگاه علوم پزشکی همدان، از تاریخ 19 تا 25 بهمن ماه  شهرستان‌های اسدآباد، فامنین و کبودرآهنگ در وضعیت آبی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه علت ابتلای 65 درصد از بیماران مبتلا به کرونا مربوط به شرکت در دورهمی‌های خانوادگی بوده است تصریح کرد: مردم باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

دکتر رشید حیدری مقدم افزود: با اجرای طرح شهید سردار سلیمانی بیماریابی فعال انجام می‌شود و بسیاری از بیماران در مراحل نخست بیماری شناسایی می‌شوند.

 

وی افزود: طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج در حال اجراست و تاکنون 17 هزار خانوار زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در هفته گذشته 235  دوز واکسن کرونا به استان همدان اختصاص داده شده است گفت: توزیع واکسن بر اساس دستورالعمل و اولویت بندی وزارت بهداشت انجام می‎‌شود.

 

 

 

حیدری مقدم با تأکید بر اینکه ویروس کشنده کرونا در کمین همه مردم است اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از شرکت در هرگونه دورهمی، تجمع، مراسم عزا و عروسی خودداری کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal