آخرین اخبار

5. فروردين 1400 - 11:03   |   کد مطلب: 38530
فرماندار شهرستان اسدآباد از تحقق ۱۱۷ درصدی سهمیه اشتغال سال گذشته اسدآباد خبر داد و بر آمادگی و ورود جدی بانک ها در پشتیبانی از رفع موانع واحدهای تولیدی شهرستان تأکید کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی چهارشنبه ۴ فروردین ماه در نخستین جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در سند راهبردی سه ساله استان در برش شهرستانی سهمیه اشتغال سال گذشته شهرستان ۱۳۸۹ نفر بوده که در این راستا ۱۱۷ درصد سهمیه محقق شده است. 

 

 

وی افزود: سهمیه اشتغال اسدآباد در سند راهبردی در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۰۷ نفر و در سال ۹۹ تعداد ۱۳۸۹ نفر دیده شده و با این رویکرد تا پایان برنامه ششم نرخ بیکاری این شهرستان باید به ۷.۷ درصد برسد. 

 

 

کتابی در ادامه تصریح کرد: در بحث اشتغال روستایی و تبصره ۱۶ برخی از تسهیلات پرداخت نشده است که امیدواریم با همت و تلاش بانک ها این موارد نیز محقق شوند.

 

 

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌»تصریح کرد: امیدواریم با همت مضاعف و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، شعار امسال به خوبی محقق شود و فرصت های بی‌بدیلی در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار گیرد.

 

 

وی با تأکید بر آمادگی و ورود جدی بانک ها در پشتیبانی از  رفع موانع واحدهای تولیدی شهرستان خاطرنشان کرد: سرمایه گذران خوبی از جمله صنایع آهن و فولاد برای شهرستان جذب شده که نیاز است زمینه پشتیبانی در بحث زیرساخت ها برای این سرمایه گذاران فراهم شود و در جاهایی که نیاز به حضور بانک ها باشد، بانک ها آمادگی کامل را برای پشتیبانی داشته و نسبت به سرلوحه قرار دادن شعار سال اهمیت ویژه ای دهند.

 

کتابی همچنین با اشاره به ارتباط بانک ها با تمامی اقشار جامعه خاطرنشان کرد:  ر سال گذشته به علت شرایط کرونا  تأکیدات بسیاری به بانک ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش تجمعات با ارائه خدمات غیرحضوری شده بود که خوشبختانه در رابطه با این موارد و نیز نوبت دهی ها، بانک های شهرستان عملکرد مناسبی داشتند که نیاز است این موارد تا رفع کرونا همچنان تداوم داشته باشد.

 

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا و تعطیلات نوروز دستگاه های خودپردازی که دارای مشکل بودند، باید مرتفع شده باشد و وجود مشکل در عابر بانک های سطح شهر قابل قبول نبوده و نمی پذیریم. 

انتهای پیام 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal