آخرین اخبار

6. خرداد 1400 - 11:54   |   کد مطلب: 39055
استاندار همدان با بیان اینکه اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد گفت: فضا به گونه‌ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود.

به گزارش آوای سیدجمال، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران استان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات و برگزاری قانون‌مدارانه آن اظهار کرد: باید انتخاباتی با شکوه و منطبق بر قانون و بدون حاشیه برگزار شود.‌

 

وی با بیان اینکه انتخابات نماد برجسته از مردم‌سالاری دینی، دموکراسی، جمهوریت و اسلامیت نظام است گفت: اصل انتخابات و برگزاری آن یک رویداد منحصر به فرد است که پیشرفت، توسعه و دوام و قوام نظام را به دنبال دارد.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم نشان از اُنس و مسئولیت‌پذیری بیشتر به توسعه و آبادانی و سیاست‌های جاری کشور است افزود: وظیفه داریم اصول اساسی انتخابات را مد نظر قرار داده و به عنوان مجریان انتخابات، آن‌ها را به دقت جاری و اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه فرآیند‌های انتخاباتی، در چارچوب قانون، در هر شرایطی و با هر ترکیب انتخاباتی، انجام و اجرا شوند گفت: فرمانداران، تا روزهای پایانی فرآیند انتخابات را مرور و کم‌و‌کاستی‌ها را رفع کنند.

 

شاهرخی از دستگاه‌های دولتی خواست با تمام ظرفیت و امکانات، با استاد انتخابات استان همکاری و همراهی داشته باشند تأکید کرد: باید هرچه سریع‌تر نمایندگان فرمانداران بر صندوق رأی‌گیری، انتخاب شوند.

 

وی با بیان اینکه طبق قانون، نماینده‌های فرماندار در عین بی‌طرفی، ناظر و مسئول مستقیم اجرایی و مدیریت صندوق‌های آرا هستند گفت: فضا به گونه‌ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود.

 

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به حساسیت و اهمیت حوزه انفورماتیک و رایانه‌ها در انتخابات، در هر شهرستان نظارت جدی انجام و موانع آن برطرف شود افزود: هماهنگی‌های لازم برای حفظ، نگهداری و حمل و توزیع تعرفه‌ها، توسط فرمانداران انجام شود‌.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانداران نظارت‌های خود را به‌طور جدی بر صندوق‌ها،حمل تعرفه‌ها، محل‌های اخذ رأی، اعضای اجرایی و نمایندگان خود داشته باشند اضافه کرد: عملکرد استان در بین دیگر استان‌های کشور رضایت‌ بخش است.

 

شاهرخی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در تمام حوزه‌های انتخابیه اظهار کرد: حفظ جان و سلامتی رای‌دهندگان در اولویت باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal