آخرین اخبار

21. خرداد 1400 - 17:03   |   کد مطلب: 39183
عضو سابق شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه شورای توانمند و کارآمد زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت اسدآباد است، گفت: اگر شورای توانمند و کارآمد از سوی مردم انتخاب شود بدون شک می‌توان به توسعه و پیشرفت شهر امیدوار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حاج سلطان هادی، مهمترین اساس توفیق خدمتگذاری اعضای شوراهای شهر در این نهاد اجتماعی را خدمت بدون انگیزه‌های جناحی و سیاسی دانست و  افزود: داشتن روحیه جمعی و شورایی و تخصص از جمله ویژگی‌هایی است که اعضای شورای شهر باید آنها را دارا باشند.

 

وی  با اشاره به اهمیت برنامه محوری کاندیداها، اظهار کرد: افراد باید در موضوعات مهمی همچون ترافیک و بازگشایی معابر و و در زمینه عمران و آبادانی ، فرهنگی و اجتماعی برنامه داشته باشند.

 

هادی  یکی از مهمترین وظایف شوراها را  انتخاب شهردار برشمرد و تصریح کرد: اگر فرد مناسبی به عنوان شهردار انتخاب شود، تأثیر چشم گیری در وضعیت شهر ایجاد خواهد شد ضمن اینکه شورای اسلامی شهر، سیاستگذاری و برنامه ‌ریزی برای توسعه و پیشرفت شهر را بر عهده دارد که این مهم نیز با تعامل و همکاری مدیریت شهری و شورا محقق می شود.

 

وی در ادامه گفت: بی شک مردمی که با حضور خود درپای صندوقهای رای زمینه حیات و بقای شوراها را فراهم کرده اند، بیش از هر چیز به دنبال اجرایی شدن مطالبات خود و توسعه و عمران وآبادانی شهرشان هستند.

 

عضو سابق شورای اسلامی شهر اسدآبادیکی از اساسی‌ترین نیازهای شهر اسدآباد را احداث پاکینگ طبقاتی دانست و گفت: با توجه به بار ترافیکی و افزایش تردد خودروها ایجاد این مهم باید بیش از گذشته در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد قرار گیرد.

 

هادی تصریح کرد: شهرداری باید حدف پارکینگ منازل و پاساژها را از دستور کار خود خارج کند و تنها به جریمه اکتفا نکند چرا که در آینده نزدیک شهر اسدآباد با معضل ترافیک مواجه خواهد شد.

 

 

وی ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته، تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

 

هادی یاد آور شد: ملت بزرگ ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در راستای حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کرده و با هوشیاری و حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و بدون شک بار دیگر با حضور ارزشمند خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضورشان را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal