آخرین اخبار

22. خرداد 1400 - 7:05   |   کد مطلب: 39184
فرماندار اسدآباد گفت: در تبلیغات استفاده از القاب مستعار دکتر و مهندس برای افرادی که فاقد مدرک تحصیلی دکترا و مهندسی هستند ممنوع بوده و با موارد در شعبه تخلفات انتخاباتی شهرستان برخورد خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی در جلسه کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان اسدـآباد، اظهار کرد: در برگزاری  انتخابات قانونمند و بی طرف در چارچوب قانون با کسی تعارف و رودربایستی نداریم و همه افراد یکسان هستند و باید در چارچوب قانون عمل کنند.

 

وی از اختصاص ۲۳ نقطه شهر برای تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره  شوراهای اسلامی این  شهر  خبر داد و افزود: برای حفظ زیبایی سیما و منظر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت عادلانه با اختصاص این تعداد نقاط شهری برای تبلیغات انتخاباتی با هماهنگی شهرداری شهر ، در موعد قانونی تبلیغات بنرهای  متحدالشکل  در این نقاط نصب خواهد شد.

 

کتابی  با تأکید بر اینکه نصب هرگونه پوستر و عکس در سطح نقاط دیگر شهر از جمله معابر ،اموال عمومی و درختان و تابلوهای راهنمایی رانندگی ممنوع بوده و در صورت مشاهده ضمن مستند سازی با موارد برخورد قضایی خواهد شد، خاطر نشان کرد: با تشکیل اکیپی از هیأت اجرایی رصد و بازرسی‌های لازم از وضعیت تبلیغات کاندیداها انجام خواهد گرفت .

 

وی در ادامه گفت: هر یک از ستادهای انتخاباتی شوراها در صورت فعالیت باید توسط کاندیدا آدرس ستاد و رییس ستاد را به فرمانداری معرفی کند در غیر این صورت  فعالیت آنان غیر مجاز خواهد بود.

 

کتابی همچنین با اشاره به کرونا تصریح کرد:با توجه به شرایط کرونا هر گونه تجمعات انتخاباتی ،مناظره ،گفتگو و سخنرانی در مکان های سربسته ،تالارهای پذیرایی ،سالن های ورزشی و سالن های اجتماعات،مساجد و اماکن  سربسته و ستاد های انتخاباتی ممنوع است.

 

وی  استفاده از بلندگو در خارج از ستاد را هم ممنوع برشمرد و یاد آور شد:برگزاری هر گونه کارناوال و استقبال از کاندیداها نیز ممنوعیت داشته و با موارد برخورد می شود ضمن اینکه در صورت ضرورت جلسات ستاد  انتخاباتی در ستادهای انتخاباتی شهرستان با توجه به کرونا و زرد بودن وضعیت حداکثر تجمع  ۲۰ نفر  خواهد بود و تجمع در محیط‌های بسته نداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal