آخرین اخبار

30. خرداد 1400 - 13:29   |   کد مطلب: 39259
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از اول تیرماه واکسن کرونا برکت در استان تزریق می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۹۵هزار نفر از مردم استان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند که حدود ۶۰ هزار نفر از آن‌ها بیش از ۷۰ سال سن داشتند.

 

او افزود:  سه هزار دوز از واکسن‌های تزریق شده مربوط به واکسن کرونا نوترکیب توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است.

 

حیدری مقدم با بیان اینکه تزریق عمومی واکسن کرونا برکت از اول تیرماه امسال آغاز می‌شود اضافه کرد: پس از ورود متقاضی تزریق واکسن به سامانه مربوطه باید نسبت به تکمیل اطلاعات و پاسخ پرسش های مطرح شده از جمله مشخصات فردی و سابقه بیماری ها نظیر دیابت ،فشار خون و مصرف دارو اقدام کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: پس از ثبت نام افراد در سامانه تعیین شده زمان حضور آنها برای تزریق از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود و در صورت حضور نیافتن در زمان تعیین شده تزریقی انجام نمی شود.

 

حیدری مقدم ادامه داد: با توجه به ثبت اطلاعات افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند کد رهگیری و تماس تلفنی با فرد توسط کارشناسان این مرکز آغاز می شود و در صورت بروز علائم و عوارض با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با بیمارستان های همدان اقدام های پزشکی لازم نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal