آخرین اخبار

28. تير 1400 - 12:08   |   کد مطلب: 39535
مدیر کمیته امداد اسدآباد:
جمع آوری 515 میلیونی زکات در اسدآباد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) اسدآباد با بیان اینکه ۸۰ روستای اسدآباد واجد شرایط پرداخت زکات هستند، گفت: در سه ماه نخست امسال ۵۱۵ میلیون تومان زکات از سطح روستاهای شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام لطفی از تعهد دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این شهرستان در جمع‌آوری زکات امسال خبر داد و افزود: با توجه به شرایط خشکسالی امسال و کاهش سطح زیر کشت غلات افزایش تحقق بیش از این  میزان تعهد به نظر نمی‌رسد .

 

 

وی در ادامه تعهد سال گذشته جمع‌آوری زکات این شهرستان را دو میلیارد چهار میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: از این میزان تعهد با افزایش تحقق بیش از دو میلیارد و نه میلیون تومان سال گذشته زکات از سطح ۶۰ روستای شهرستان جمع‌آوری شد.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته در شهرستان بیشترین پرداخت زکات به میزان ۱۰۰ میلیون تومان به روستای قاسم‌آباد لک لک اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: از دو میلیارد و نه میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده سال گذشته اعتباری افزون‌بر ۶۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی روستایی چون ساخت مسجد و حسینیه و مابقی برای کمک به نیازمندان اختصاص یافت .

 

 

لطفی در ادامه از توزیع دو هزار کیسه جمع‌آوری زکات بین کشاورزان اسدآبادی با آغاز برداشت محصول گندم خبر داد و یاد آور شد: در سال‌جاری به‌عنوان یکی از اقدامات ترغیب و تشویق کشاورزان به پرداخت زکات، تعداد ۱۳۰  هدیه تشویقی به عاملین و کشاورزان پرداخت کننده زکات در شهرستان اهدا شده است.

 

 

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه فریضه پرداخت زکات، بیان کرد: برای آگاه‌سازی مردم از مزایای زکات برنامه‌های فرهنگی از جمله نصب بنر زکات، تهیه و توزیع بروشور زکات، توزیع کیسه‌های زکات بین کشاورزان در مزارع هنگام برداشت محصول‌ و دیدار چهره‌به چهره با کشاورزان توسط عاملان در روستاهای شهرستان در حال انجام است.

 ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal