آخرین اخبار

23. اسفند 1401 - 19:25   |   کد مطلب: 44682
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از تحقق بیش ۱۰۰ درصد سهمیه زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی امسال برای جمع‌آوری زکات در شهرستان اسدآباد دو میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان بود که در ۱۲ ماهه امسال دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، جواد صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد  اظهار کرد: زکات جمع‌آوری شده در هر روستا برای رفع نیاز فقرا، مساکین و ایتام‌ خوراک، پوشاک، مسکن، تحصیل، ازدواج، درمان و... با اولویت محرومان همان منطقه خرج می‌شود.

وی امور عام‌المنفعه مانند ساخت مسجد، مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت پل، روشنایی معابر و... آزادی زندانیان و بدهکاران نیازمند را از محل دیگر خرج زکات برشمرد.

صدیقی با بیان اینکه امسال دو میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان از سوی استان زکات پیش‌بینی شده بود، گفت: واحد زکات شهرستان دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون زکات از ۷۰ روستای شهرستان جمع‌آوری کرده است که شامل زکات واجب، زکات مستحبی سیب‌‌زمینی، گوجه‌فرنگی، میوه‌جات و زکات فطره بوده است.

صدیقی با اشاره به تحقق دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی زکات سال گذشته گفت: زکات جمع‌آوری شده هر روستا با مشورت بزرگان آن روستا صرف همان روستا و منطقه می‌شود و در هر روستا یک عامل جمع‌آوری زکات را با همکاری شورا و دهیار روستا امور زکات را انجام می‌دهند و امسال از ۸۵ عامل تقدیر شد/ ایکنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal