آخرین اخبار

11. مرداد 1400 - 21:43   |   کد مطلب: 39653
دادستان همدان با بیان اینکه حقوق رسانه‌ها زیر چتر حمایتی دستگاه قضا قرار دارد، گفت: برای رفع مشکلات مردم و مطلع شدن از مطالبات آنان، تقویت ارتباط با رسانه‌ها از یکی از اولویت‌های ماست.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن خانجانی ظهر امروز در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک به فعالان عرصه رسانه استان به مناسب هفته خبرنگار اظهار کرد: اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی در دنیای امروز مورد توجه بسیار است.

 

وی با بیان اینکه حمایت از حقوق خبرنگاران و در مجموع فعالان عرصه رسانه در دستور کار ما قرار دارد اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم و مطلع شدن از مطالبات آنان، تقویت ارتباط با رسانه‌ها از یکی از اولویت‌های ماست.

 

دادستان همدان اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، آنان با توجه به اینکه در لایه‌های جامعه حضور دارند، بی‌تردید مشکلات و مطالبات مردمی را بهتر می‌توانند شناسایی کنند و به مسئولان انتقال دهند.

 

وی افزود: از طرفی دیگر، لازم است مدیران در هر جایگاه و سطحی، اقدامات و عملکرد مجموعه خود را برای مردم بازگو کنند و چه بسا اگر در این حوزه اطلاع رسانی نشود و شفاف سازی نباشد، برچسب کم‌کاری از سوی مردم به آن دستگاه زده شود.

 

خانجانی تصریح کرد: نقش ارزشمند رسانه ها در این فضا بیش از پیش احساس می شود، نقشی که باید به آن توجه داشت تا هم حرف های مردم به مسئولان انتقال داده شود و هم عملکرد مسئولان زیر ذره بین مردم قرار گیرد.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حمایت از حقوق خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان در دستور کار ما قرار دارد، عنوان کرد: برای رفع مشکلات مردم و مطلع شدن از مطالبات آنان تقویت ارتباط با رسانه ها یکی از اولویت های کاری ما است.

 

در این دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان فضای رسانه ای استان را با فعالیت 600 خبرنگار در بین استان های غرب کشور مطلوب ارزیابی کردند و اما معتقد بودند که بارها شده که با کوچکترین انتقادی نسبت به برخی مسئولان، مورد عتاب قرار گرفته و بالاجبار پس از آن با احتیاط بیشتری قلم زدند.

 

آنها خواستار این شدند تا با پیگیری دادستان شرایطی فراهم شود که فضای نقد سازنده در راستای توسعه استان احیا شود و قوت بیشتری به خود گیرد.

 

همچنین هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان از حسن برخورد، پاسخگویی شفاف و عملکرد دادستان استان در برخورد با رسانه‌ها تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal