آخرین اخبار

19. مرداد 1400 - 22:58   |   کد مطلب: 39720
«برخوردار» گفت: دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره منتشر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمد بر خوردار» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ در همدان اظهار داشت: دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و همکاری برخی ادارات اجرایی استان، در همدان برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره منتشر شد.

 

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس همدان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ به آدرس: همدان، بلوار شهید سردار سلیمانی (بعثت) نرسیده به استانداری، مابین خیابان شکریه و هنرستان، کدپستی ۶۵۱۶۷۵۹۴۵۷ ارسال کنند.

 

وی گفت: اشعار منتخب استان برای شرکت در بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال خواهد شد.

 

برخوردار تصریح کرد: شرایط اختصاصی شرکت در دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بخش «عمومی دفاع مقدس» (آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی و ...) بخش «دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی» (شهدای مقاومت و مدافع حرم)، بخش «دفاع مقدس و جنگ نرم»، بخش «دفاع مقدس و مدافعان سلامت» و بخش «دفاع مقدس و کودک و نوجوان» است.

 

این مسئول متذکر شد: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات و یگان ها، استفاده از زبان و گویش‌های محلی (همراه با ترجمه فارسی) امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal