آخرین اخبار

25. مرداد 1400 - 15:55   |   کد مطلب: 39771
مدیرعامل مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی استان همدان خبر داد؛
برگزاری جشنواره بزرگ رسانه‌ای “همدان ما”
زهره پوروهابی از برگزاری جشنواره بزرگ رسانه‌ای “همدان ما” خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان (انجمن قلم) برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، زهره پوروهابی در جمع اصحاب رسانه از برگزاری جشنواره بزرگ رسانه‌ای “همدان ما” خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان (انجمن قلم) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی فعالان عرصه رسانه در بخش های مختلف و همچنین فعالان عرصه فضای مجازی میتوانند در این رویداد رسانه ای شرکت کنند افزود: خبرنگاران فعال در مطبوعات، خبرگزاریها، پایگاه‌های خبری و شبکه های اجتماعی برای شرکت در این جشنواره رسانه ای می‌توانند آثار خود را در محورهای استان همدان و جذب سرمایه گذار، استان همدان و گردشگری، استان همدان و پروژه های نیمه کاره، استان همدان و سند توسعه سه ساله، استان همدان و اشتغال ،استان همدان و فرهنگ، استان همدان و آسیب‌های اجتماعی و استان همدان و ورزش به دبیرخانه جشنواره ارسال‌کنند.

 

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: این جشنواره دارای بخش ویژه بوده و در این عرصه نیز فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار خود را در دو محور “تحقق شعار سال در استان” و “نقش مردم در پیشرفت استان” به دبیرخانه ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره “همدان ما” ارائه تصویری درست از ظرفیت‌ها و نیازهای استان همدان است مطرح کرد:در آغاز دولت سیزدهم و با توجه به تغییر مدیریت ارشد استان ضروری دیدیم با جریان سازی رسانه‌ای واقعیت موجود استان را به صورت واقعی پیش چشم مدیران برجسته کنیم.

 

پوروهابی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در نیمه نخست امسال در رسانه‌های فعال استان منتشر شده باشند گفت: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

 

وی با اعلام اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به آیدی ghalam_hmd@ ارسال کنند اظهار داشت: آثار تولیدی در شهرستان‌ها علاوه بر ارزیابی در سطح استان، به صورت ویژه در بخش شهرستانی نیز ارزیابی و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal