آخرین اخبار

24. مرداد 1400 - 21:28   |   کد مطلب: 39763
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تأکید کرد:
شهروندان اسدآبادی دارای خودروی پلاک غیربومی در شهر تردد نکنند
سرهنگ افشین یاری از ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیر بومی در سطح معابر و محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان اسدآباد چنانچه دارای خودرو با پلاک غیربومی بوده، از تردد در سطح شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند در غیر این صورت با عنایت به حضور همکاران ضمن ممانعت از تردد، رانندگان خاطی نیز جریمه می شوند.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای محدودیتهایی کرونایی، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۲۴ مرداد الی ۵ شهریور ماه ممنوعیت تردد در سطح شهرستان به تبع سایر نقاط کشور به مرحله  اجرا گذاشته شد.

 

وی بااشاره به آغاز اجرای طرح محدودیت تردد خودرویی از ظهر امروز از شهروندان خواست چنانچه  دارای خودرو با پلاک غیربومی بوده، از تردد در سطح شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند در غیر این صورت با عنایت به حضور همکاران ضمن ممانعت از تردد، رانندگان خاطی نیز جریمه می شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در این مدت خروج پلاک  های  بومی و ورود پلاک های غیربومی به تمامی شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

 

وی با قدردانی از همراهی شهروندان فهیم اسدآباد با پلیس در اجرای مصوبات ابلاغی، یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان همچون گذشته به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی گرفته و با خادمان خود در انتظامی شهرستان کمال همکاری را داشته باشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal