آخرین اخبار

14. شهريور 1400 - 17:10   |   کد مطلب: 39951
فردین جمور بابیان اینکه یکی از ملاک‌های ما برای انتخاب شهردار، سکونت او و خانواده‌اش در شهر است و آقای باب‌الحوائجی قبول کرده، گفت: شهردار سابق را گزینه دوم ماست که در صورت عدم‌تأیید آقای باب‌الحوائجی از سوی استانداری بازهم احتمالاً جلسات را برگزار و در این زمینه با اعضای شورا مشورت خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، فردین جمور، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان، با اشاره به انتخاب شهردار اظهار کرد: بعد از انتخاب و اعتماد مردم به اعضای شورا، ما کار خود را با اولویت انتخاب شهردار به‌صورت غیررسمی شروع کردیم.

 

دغدغه شورا انتخاب کسی بود که روزمرگی نداشته باشد
وی با بیان اینکه دغدغه اعضای شورا این بوده که فردی را انتخاب کنند که دغدغه روزمرگی نداشته و رو به جلو حرکت کند، افزود: ما از بین 16 نفر گزینه تصدی شهرداری، ابتدا 11 نفر را انتخاب و برنامه‌های آن را مورد بررسی قراردادیم که از این تعداد هم 4 نفر نتوانستند برنامه ارائه دهند و دست‌آخر 6 نفر گزینه نهایی شورا برای تصدی شهرداری شد.

باب الحوائجی 16 بار اسدآباد را دیده و برنامه داشت
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد تأکید کرد: ما اعضای شورا گزینه‌های را برای تصدی شهرداری در نظر گرفتیم که حداقل شهر اسدآباد دیده باشند که آقای سید علی باب‌الحوائجی حداقل 16 بار اسدآباد را دیده و مشکلات این حوزه را بررسی کرده است.

 

وی بابیان اینکه یکی از ملاک‌های ما برای انتخاب شهردار این بود که او و خانواده‌اش در شهر سکونت داشته باشد، گفت: آقای باب‌الحوائجی قبول کرده در این شهر سکونت داشته باشد.

 

رشته تحصیلی شهردار منتخب شورا معماری است
جمور در خصوص رشته تحصیلی آقای باب‌الحوائجی، گفت: وی از ابتدای دوران تحصیل در دانشگاه در رشته معماری بوده  و در حال حاضر دانشجوی دکترای این رشته است.

 

وی بابیان اینکه آقای باب‌الحوائجی دارای متأهل و دو فرزند به‌عنوان نیروی جوان ، باانگیزه، متعهد باتجربه علمی است، افزود: اعضای شورا شهر اتحاد، یکدلی و وحدت خود را با انتخاب یک شهردار جوان نشان دادند و انتظار می‌رود اصحاب رسانه ما را در این مسیر کمک کنند.

 

گزینه دوم شورا شهردار سابق است که البته باز هم مشورت خواهیم کرد
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پاسخ به این سؤال که آیا به‌جز آقای باب‌الحوائجی گزینه دیگری را برای شهرداری انتخاب کرده‌اید که در صورت عدم‌تأیید از سوی استانداری، او را جایگزین کنید، گفت: البته شهردار سابق را گزینه دوم ماست که در صورت عدم‌تأیید آقای باب‌الحوائجی از سوی استانداری بازهم احتمالاً جلسات را برگزار و در این زمینه با اعضای شورا مشورت خواهیم کرد.

 

وی بابیان اینکه ما عقد اخوت باکسی نبسته‌ایم و کار برای او مهم است، افزود: با توجه به رزومه کاری و ارائه برنامه و مدیریت علمی آقای باب‌الحوائجی را انتخاب کردیم و تا زمانی که در مسیر قانون حرکت کند، او را پشتیبان خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal