آخرین اخبار

18. فروردين 1401 - 9:56   |   کد مطلب: 41883
فردین جمور از در نظر گرفتن 10 گزینه برای تصدی شهرداری شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این گزینه‌ها در حال بررسی و طی هفته‌های آینده یک نفر معرفی خواهد شد.

فردین جمور، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص انتخاب شهردار، اظهار کرد: چند گزینه برای تصدی شهرداری شهر اسدآباد از سوی اعضای شورا انتخاب و درحال بررسی  است و طی هفته های آینده معرفی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تقریبا" 10 گزینه برای تصدی شهرداری شهر اسدآباد در نظر گرفته شده که اکثرا" بومی هستند، افزود: از این تعداد 2 الی 3 نفر غیر بومی هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه اولویت اول ما در انتخاب شهرداری کسی است که تجربه کار در شهرداری را داشته و دارای تخصص باشد، افزود: البته اگر در بین گزینه ها این ویژگی نبود سعی می‌کنیم که انتخابمان نزدیک به این ویژگی‌ها باشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرپرست فعلی شهرداری هم جز گزینه‌هاست ؟ گفت: قطعی نمی‌گویم جز گزینه‌هاست اما ممکن است جز گزینه‌ها باشد.

 

جمور با اشاره به اینکه علی رغم نبود شهردار اما کمیسیون های ماده 100، املاک به موقع تشکیل و کار بر زمین نمانده است، خاطرنشان کرد: البته در بخش عمرانی حق با شما، مردم است و به دنبال معرفی هر چه زودتر شهردار هستیم تا کارها انجام شود.

 

وی در خصوص تعلل شهرداری در اجرای حکم تخریب یک سازه غیرمجاز در خیابان کاشانی شهر اسدآباد، گفت: شهرداری مستقیما" نمی‌تواند این حکم را اجرا کند؛ باید نهادهای بالادستی هم در اجرای این حکم نظر بدهند؛ البته تا جایی که اطلاع دارم با ملک همجوار خود به توافق رسیده‌اند و نیازی به تخریب نباشد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد در اولین شورای اداری شهرستان از اعضای شورا به دلیل عدم انتخاب شهردار و تعلل آنان گلایه مند شد؛ همچنین نارضایتی در بین مردم در کوتاهی اعضای شورا برای انتخاب شهردار موج می زند.بسیاری از کارهای عمرانی شهر و خدمات رسانی در سطح شهر موجب نارضایتی مردم شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal