آخرین اخبار

12. اسفند 1400 - 10:04   |   کد مطلب: 41606
فردین جمور با بیان اینکه کار لکه‌گیری آسفالت، زیباسازی جدول و میادین سطح شهر در آستانه نوروز 1401 در دستور کار شهرداری است، گفت: مقدمات این کار نیز فراهم شده و تا قبل از فرا رسیدن سال نو اجرا می‌شود.

فردین جمور، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص استقبال از نوروز و برنامه های شورای شهر و شهرداری، اظهار کرد: ما برنامه های را برای استقبال از نوروز پیش بینی کردیم که با وجود سرپرست شهرداری پی خواهیم برد.

 

وی از لکه‌گیری آسفالت سطح شهر در آستانه نوروز 1401 خبر داد و اظهار کرد: این کار در سطح شهر شروع شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه کار زیباسازی جدول و میادین سطح شهر نیز در دستور کار شهرداری است، افزود: مقدمات این کار نیز فراهم شده و تا قبل از فرا رسیدن سال نو اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خرید قیر انجام شده و با کارخانه آسفالت هم صحبت‌هایی شده، افزود: البته بنا داریم کارخانه آسفالت شهرداری را راه اندازی کنیم.

 

جمور در خصوص سرمایه گذاران ترکیه ای و نتایج حضور آنان گفت: سرمایه‌گذاران ترکیه ای برنامه‌هایی داشتند اما قرار بود پروتکلی از برنامه های خود برای ما بفرستند که هنوز خبری نشده و این موضوع هم لاینحل ماند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که شهردار سابق یکی از دلایل استعفای خود را به دلیل درخواست کارهای غیرقانونی شوراها مطرح می‌کرد، گفت: با توجه به شناختی که از اعضای شورا داریم، بعید می‌دانم دوستان ما دنبال این باشند که منفعتی را طلب کنند، اگر درخواستی هم از سوی اعضای شورا بوده، منفعت عمومی در آن دیده شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal