آخرین اخبار

28. شهريور 1400 - 7:14   |   کد مطلب: 40081
مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری ۸۰ یادواره شهدای آبروی محله در هفته دفاع مقدس دراین استان، خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  سردار مهدی ظفری، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، امروز ۲۷ شهریور ، در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، به برنامه های در دست اقدام برای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای ترویج قدرشناسی، در هفته دفاع مقدس، برنامه تجلیل از ۲۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس درنقاط مختلف استان برگزار می شود.
 

 

او ادامه داد: برگزاری ۸۰ یادواره با عنوان  شهدای آبروی محله ، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
 

 

مدیر کل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، بیان کرد: بیش از ۱۰۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی یک سال در استان همدان به چاپ رسیده است  و از استان های برتر کشوری در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هستیم.

 

 

ظفری به دوران جنگ تحمیلی و سلحشوری و پیشگامی فرماندهان در صحنه دفاع از ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش فرماندهان در آن زمان باید درسی برای مسئولان امروز باشد و همه ما باید کمک کنیم تا حقایق دفاع مقدس، بازخوانی شوند.

 

 

او افزود: شرایط کشور باید طوری باشد که همه افراد با هر رنگ و شکل و ظاهری ، ولایتی باشند و همه با هم برای این ولایت و شعار مرگ بر آمریکا تلاش کنیم و کسی از این ولایت ، جدا شمرده نشود./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal