آخرین اخبار

5. مهر 1400 - 20:07   |   کد مطلب: 40157
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بهسازی راه های شهرستان به ویژه مسیرهای روستایی را ضروری دانست و گفت: کمبود منابع مالی و اعتباری مانع بزرگی برای اجرای پروژه های راه سازی است که امیدواریم برطرف شود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی روز یکشنبه در بازدید میدانی از روستاهای شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل سرما و بارش اهمیت بهسازی و آسفالت راه های روستایی دوچندان شده و در این راستا اقداماتی انجام شده است.
 

 

وی با اشاره به پیگیری ها در راستای ترمیم و بازسازی جاده های شهرستان به ویژه راه های روستایی و راه های بین مزارع، گفت: برخی از این موارد با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و مشارکت اهالی در حال انجام است و برخی دیگر نیازمند تامین اعتبار است.
 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیشتر جاده های شهرستان نیازمند تعریض، شانه سازی و روکش آسفالت هستند که بخش زیادی از این مسیرها در منطقه محروم چهاردولی واقع شده که هر سال خسارتهای مالی و جانی فراوانی به مردم تحمیل می کند.
 

 

او تصریح کرد: در شرایطی کنونی، کشور با مشکلات مالی و اعتباری عدیده ای مواجه است و تامین اعتبار راهسازی کار دشواری است اما در این خصوص با وزرا و معاونین و مسئولان کشور دیدارهایی داشته و موارد لازم را از طریق آنها پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.
 

وی تصریح کرد: اسدآباد کمترین زیرساختهای صنعتی را در بین شهرهای استان همدان دارد و آمار بالای بیکاری در این منطقه ناشی از رشد نکردن بخش صنعت است.

 

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خواستار توزیع متوازن و یکسان امکانات و اعتبارات بین شهرستانها شد و گفت: اسدآباد نیز مانند سایر مناطق استان باید صاحب کارخانه و صنایع باشد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از رشد چشمگیر اعتبارات شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده اعتبار شهرستان از ۲۵ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته که امیدواریم برخی از پروژه های شهرستان را با این اعتبارات به سرانجام برسد.
 

 سرمدی امروز از روستاهای آقاجان بلاغی، کمک علیا و سفلی و چارق شهرستان اسدآباد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار گرفت. /ایرنا

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal