آخرین اخبار

9. مهر 1400 - 16:26   |   کد مطلب: 40188
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد بااشاره به بازگشایی مدارس و حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: اسدآباد دو حوزه علمیه برادران و خواهران با امکانات عالی دارد و مردم و خیرین با کمکهای مالی بتوانند امکانات این حوزه ها را بیشتر کنند چرا که هرجا یک روحانی و مبلغی فعالیت دارد، اسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایات کاهش داشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به آیاتی از قرآن اشاره کرد و گفت: رستگاری از آن افرادی است که در دو دنیا اهل تقوا باشند.

 

 

وی بااشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و تحسین روحیه ایستادگی و مقاومت آنان، تصریح کرد: جنایت دیروز اسرائیل غاصب در به رگبار بستن مادر سه چهار کودک را محکوم می‌کنیم.

 

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر احترام و قدردان سالمندان و پدران و مادران، گفت: با بزرگترها و والدین باید با رفتار خوش برخورد کرد و خود را از عاق والدین که از بدترین نفرین‌هاست، دور نگه داشت.

 

 

وی بااشاره به رنج بسیار روستاییان در دامپروری و کشاورزی و نقش آنان د ر حل مشکلات اقتصادی، از مسئولان خواست در خدمت روستاییان و عشایر باشند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به بازگشایی مدارس و حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: اسدآباد دو حوزه علمیه برادران و خواهران با امکانات عالی دارد و مردم و خیرین با کمکهای مالی بتوانند امکانات این حوزه ها را بیشتر کنند چرا که هرجا یک روحانی و مبلغی فعالیت دارد، اسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایات کاهش داشته است.

 

 

امام جمعه اسدآباد از برگزارکنندگان برنامه‌های دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: یک چاه آب شرب شهر اسدآباد در کمتر از ۴۰ روز حفاری و به مدار آبرسانی شد که با این امر دیگر قطعی آب نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal