آخرین اخبار

17. مهر 1400 - 19:49   |   کد مطلب: 40258
با از دست رفتن ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۹۲۶ مورد رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین با شناسایی ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری به ۲۸ هزار و ۷۴۹ و بیماران سرپایی به ۹۰ هزار و ۶۳ مورد رسید.

 

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۶ نفر بود که ۱۴۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری و ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند.

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۹۰ و بهار یک هزار و ۴۴۹، تویسرکان یک هزار و ۴۵۹، رزن یک هزار و ۱۳۷، درگزین ۳۸۳، فامنین ۳۹۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۲۶ نفر است.

 

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۴۱۰ نفر در ملایر، سه هزار و ۷۵۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۲۳۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal