آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1402 - 12:08   |   کد مطلب: 44916
آقای استاندار مدیران‌تان را در شهرستان رصد کنید؛
قهر برخی مدیران اسدآبادی با رسانه!
متأسفانه علی رغم اینکه انتظار از مدیران در دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی بیشتر است و می‌بایست کمی تاب شنیدن مطالبه را بالا ببرند و تعاملشان با رسانه بیشتر باشد، در شهرستان اسدآباد بعداز یک مطالبه‌گری رسانه مدیران با او یا قهر می‌کنند یا از دعوت خبرنگاران آن رسانه به جلسات پرهیز می‌کنند!

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، روز گذشته جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه، علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جمع اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات این استان در بخشی از سخنانش گفت: هیچ سازمان دولتی و بخش خصوصی از رسانه و تبلیغات بی‌نیاز نیست، و باید مدیران و مسئولین با اصحاب رسانه تعامل مثبت و شفاف داشته باشند.

در بخش دیگری از سخنانش هم به ویژگی مطالبه‌گر واقعی پرداخته و گفت: مطالبه‌گر واقعی فرد یا گروهی است که جریان‌های سیاسی و منافع شخصی را کنار بگذارد و با پرهیز از آن و در کمال احترام متقابل، فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم پیگیر رفع مشکلات باشد.

و اما سخنان استاندار همدان در این دیدار ما رسانه‌ای ها را بر آن داشت تا یکبار دیگر موضوعی را متذکر شده و به اطلاع آقای استاندار برسانیم که هنوز برخی از مدیران و مسئولان پایین دستی وی در شهرستان‌ها از این سخن آقای استاندار حرف شنوی ندارند و بی توجه به رسانه هستند؛

 برخی از مدیران شهرستان اسدآباد با رسانه‌ بیگانه و تاب مطالبه آنان را ندارند و واکنش‌هایی چون قهر با رسانه و عدم پاسخگویی به تلفن خبرنگاران و عم دعوت آنان به  جلسات و بدرفتاری و ... را دارند.

 

اما هنوز وقت آن نرسیده که آقای استاندار یکبار برای همیشه مدیران زیر مجموعه خود از جمله فرمانداران و رؤسای ادارات  در شهرستان را رصد و از ارتباط و تعامل آنان با رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های محلی جویا و باخبر شود؟!

 

انتظار از مدیرانی که در دولت انقلابی و البته مردمی آقای رئیسی بیشتر از این می‌رود که نه تنها تعاملشان با رسانه‌ها مثبت بلکه رفتار و منش‌شان هم به گونه ای دیگر باشد و تاب شنیدن مطالبه را داشته باشند و در پس پاسخگویی صحیح و بدون اغماض و البته با روی خوش به خبرنگاران برآیند.
 انتهای پیام/ن
 
 
 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal