آخرین اخبار

25. آذر 1400 - 10:20   |   کد مطلب: 40886
محمود فیروزبخت با اشاره به اینکه روستای نجف‌آباد اسدآباد در سال 98 دچار سیل و آبگرفتگی شده بود، گفت: امسال کانالی را برای جلوگیری از سیلاب حفاری شده است.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به بازدیدی از وضعیت روستای النجه، اظهار کرد: در این بازدید وضعیت آبرسانی به باغات کشاورزی، لایروبی استخر ذخیره آب کشاورزی، برق رسانی به گلزار مطهر تنها شهید روستا و ادامه بهسازی روستای النجه مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستای النجه از محل اعتبارات سالجاری شهرستان پیش بینی و در ردیف بودجه بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفته است.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد از اجرای طرح نوین آبرسانی به باغات و لایروبی استخر ذخیره آب کشاورزی در این روستا خبر داد و گفت: این امر با همکاری کشاورزان در دستور کار جهاد کشاورزی است.

 

وی که از روستای لک لک هم بازدید داشت، از وضعیت ادامه بهسازی و جدول گذاری معابر باقیمانده روستا و روند انجام واحدهای مسکن درحال مقاوم سازی در این روستا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری مستمر کانالی برای جلوگیری از ایجاد سیلاب و هدایت آب های سطحی در روستای نجف آباد که در سال ۱۳۹۸ دچار سیل و آبگرفتگی معابر شده بود، ایجاد و حفر شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal