آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 18:12   |   کد مطلب: 44318
سرهنگ امیدعلی الیاسی از برگزاری 15 عنوان برنامه در دهه فجر اجتماعی در سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اسدآباد در دهه فجر امسال خبر داد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده بسیج و سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با گرامیداشت  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اجرای 15 عنوان برنامه فرهنگی،سیاسی و اجتماعی در سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در اولین روز از این دهه رژه خودرویی و موتوری گردان‌های امام علی(ع) با حضور مسئولان برگزار شد.

 

وی از برگزاری ۶ یادواره خانوادگی شهید در منزل آنها خبر داد و گفت: البته یک یادواره برای شهدای سال شهرستان شهیدان عبدکوند و ۴۰۳ شهید سرافراز شهرستان در  روز پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه با سخنرانی سردار مجیدی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد از برگزاری اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان در روز 17 بهمن خبر داد و افزود: به مناسبت 44 سال افتخار و استواری پویش نصب پرچم در سر درب منازل در سطح محلات اجرا خواهد شد.

 

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری تعداد ۷ مراسم جشن پیروزی در سطح مساجد شهرستان، مسابقات ورزشی شهرستانی جام فجر در رشته فوتسال والیبال، برگزاری مراسم یادبود شهدا در سطح مدارس توسط بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی کاریکاتور، شعر، نقاشی و مسابقات فرهنگی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در راستای جهاد تبیین در سطح محلات و رده های افشاری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و برگزاری میز خدمت را از دیگر برنامه سپاه در دهه فجر امسال برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal