آخرین اخبار

27. دى 1400 - 9:41   |   کد مطلب: 41180
نماینده مردم اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس:
عبدالملکی، نیرویی جوان و انقلابی است/باید فرصت بیشتری به وزیر کار داد
کیومرث سرمدی با تأکید بر اینکه آقای عبدالملکی از نیروهای جوان و انقلابی کابینه دولت سیزدهم است، گفت: معتقدم با توجه به عمر کوتاهی که از دولت گذشته، برای حل معضلات و مشکلات زود است و نمی‌توان انتظار داشت و باید فرصت بیشتری را به وزیر کار داد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به جایگاه نظارتی مجلس، اظهار کرد: تذکر، سؤال و در نهایت استیضاح به عنوان ابزارهای نظارتی مجلس بر دولت است که طبیعتا" حق قانونی نمایندگان است.

 

 

وی با اشاره به تعامل بین دولت و مجلس، گفت: این تعاملات خوب است و نمایندگان هم سعی می‌کنند تا حد امکان در راستای رفع مشکلات مردم مطالباتی را که  از وزرا دارند، براساس تعامل و تفاهم انجام شود، البته برخی مواقع هم یک نماینده تشخیص می‌دهد که در قالب تذکر، سؤال و استیضاح قضییه را مطرح کند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص حجت الله عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم گفت: تعدادی نمایندگان ایراداتی را در نوع کار وزیر گرفتند و معتقدند برای برنامه ای برای اشتغال ارائه نداده، و بر انتصابات وی اعتراضاتی دارند و همین موجب کلید خوردن استیضاح شده است.

 

 

وی با بیان اینکه بنده معتقدم دولت آقای رئیسی یک دولت انقلابی است و ویژگیهای مدنظر را دارد، افزود: مدت زمانی که از عمر دولت گذشته، زمان زیادی نیست و نمی‌توان انتظار داشته باشیم در این مدت کوتاه مشکلات اشتغال حل شود و یا دیگر مطالبات مرتفع شود.

 

 

سرمدی از نیروهای جوان و انقلابی کابینه دولت سیزدهم است، افزود: البته تعدادی نماینده ای که موضوع استیضاح را پیش گرفتند، باید با استدلال محکم و با زبان خود شکل بگیرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: معتقدم برای حل معضلات و مشکلات با توجه به عمر کوتاهی که از دولت گذشته، زود است و نمی‌توان انتظار داشت و باید فرصت بیشتری را به وزیر کار داد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر کار در استیضاح مجلس رأی می آورد، گفت: چیزی را نمی‌توان فعلا قضاوت کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal